5000 km | 0% - 0 | |||||
9000 km | 2% - 2 | |||||
12000 km | 7% - 6 | |||||
15000 km | 17% - 15 | |||||
20000 km | 25% - 21 | |||||
30000 km | 15% - 13 | |||||
35000 km | 13% - 11 | |||||
45000 km | 5% - 5 | |||||
55000 km | 2% - 2 | |||||
62000 km | 10% - 9 | |||||
|
bykubyku5 napisał:
A słyszeliście o takim starszym panu, który Zetką zrobił 70 000 km na jednym silniku. Tak nie pomyliłem się 70 tyś. na jednym silniku Zetki Gdy już Zetka siadła poszedł do salonu Rometa i dali mu drugą Zetkę
Da sie zrobić tylko nie tak jak my jeździmy ze manetka do spodu
A co do latania w trasy to zetka sie nie abrdzo nadaje bo mnie by nerwica wzieła jak bym miał przejechać z 300km z prędkością 40/45km/h.
Offline
W trasy bardzo dobra, ja tam leciałem zawsze ok. 60-62km/h, teraz 80ccm dojdą nowe przełożenia i będzie lux
Offline
Chodziło mi o ten rok, ten teraz, że zrobiłem 2 tysiące. A właściwie to przypomniało mi się, że w zeszłym od września do listopada zrobiłem tylko tysiąc więc w sumie 3,5 tysiąca od marca do 1 września.
Porównamy trwałość produktów. Nie zapominajmy jednak, że ta Aprilia ma 9 lat, a nie 1 lub 2, tak jak ZetKa.
Nie mówię, że markowce są bezawaryjne!!! Piszę, że sprawdzę co jest bardziej!!!
PS. ZetKa ma tak bezawaryjny silnik, że pchałem ją z Pogodna do Pilchowa (7km (?) więcej pod górę) okazało się to pierdółką, ale pchać musiałem. Wypadł gumowy uszczelniacz... Tylko dziwi mnie dlaczego nie ma tam żadnego zabezpieczenia??!!
Przypomniała mi się taka historia związana z Yamahą TZR. Znalazłem taką w Szczecinku. Na zdjęciach wyglądała pięknie. Pojechałem 200km, żeby ją zobaczyć. Na miejscu okazało się, że to złom. Miała 14 tysięcy przebiegu (niby), ale wyglądała na 114 tysięcy km...
Moc miała gorszą od ZetKi.................................
PS2. Nie kłóćmy się, bo kłótnią nie dojdziemy do porozumienia, tylko będziemy robić z siebie idiotów przed innymi użytkownikami. Zresztą chyba admin powinien być przykładem do naśladowania na forum.
Niekoniecznie o to chodziło. Na wielu monitorach tekst jest po prostu rozmazany. Zresztą co za problem skopiować go do Worda i powiększyć. A na iPodzie z Retiną mega wyraźny.
Offline
ja sadze ze porownywanie chinskiego 4T z brakiem mocy z japonskim 2T z mocą niema sensu. Co z tego ze te amrkwoce sie psuja? Maja duza moc i o to chdozi. YZ250 tez jest slaba pod wzgledem wytrzymalosci ale da sie z niej wyciagnac kosmiczną moc. Jezeli kogos stac na lanie do japonskiego 2T to stac go na remont co 15k km. Jezeli go niestac, kupuje zetke.
Offline
Jakby tu chodziło o remont co 15000 km to nikt by praktycznie nic nie mówił. A i to nie jest japońskie 2t, my mamy japońskie 4t w wykonaniu chińskim (czyli typowa produkcja XXI wieku), a am6 to włoskie, pewnie produkcją w chinach.
Offline
Hmm... Odpowiadając logicznie na cały ten temat to przejedzie tak jak będziesz użytkował, czyli katy i ostre zaciągnie do najwyższych obrotów to i przejedzie o wiele mniej niż wszyscy przewidują, a jak będziesz jeździł normalnie, dbał (zmieniał olej odpowiednio, przeprowadzał wszystkie regulacje), wkładał serce w niego to się odwdzięczy na pewno wysokim przebiegiem, bardzo możliwe że i tyle zrobi. Mój k125 wątpie żeby bez remontu wytrzymał chociażby te 20tyś km ze względu na tą jazdę na 7 letnim oleju i późnych regulacjach, tylko pewnie wtedy już uda mi się inne moto kupić i Rometa bym zostawił i kiedyś tam wyremontował.
Offline
Zetka zrobi 50000km tylko jezdzic na zablokowanym module wymieniac olej co 2000 tys km ja mam przejechane ponad 22tys na 50cmm i przeważnie jazda w dwie osoby lub na pełnych obrotach i nic się silnikoi nie dzieje nawet oleju nie pobiera
Ostatnio edytowany przez Zetka9808 (2015-05-16 22:58:01)
Offline
Ja przejechałem 12 tyś na 50cc i silnik zaczął słabnąć. Romet podczas jazdy zawsze miał odkręconą manetke do końca był też od czasu do czasu katowany często woził też 2 osoby nigdy go przesadnie nie oszczędzałem ale regulacje i olej były zawsze na czas
teraz wymieniłem cylinder na 72cc i jest ok
Offline
12tyś jak na wymianę pierścieni za 10zł to jest i tak mega
Offline
bumek napisał:
12tyś jak na wymianę pierścieni za 10zł to jest i tak mega
pierścienie chyba były ok bo oleju nie brał
Offline
No to zawory. Podobny koszt
Offline
Przebieg 26.000 tys silnik nie ruszany
Offline
Tu nie chodzi o silnik według mnie ;d
To rodowite lifany , które zrobią duuuuużo .
Bardziej bałbym się o ramę , a dokładniej jakość spawów i to co ma się zepsuć to przeważnie do 10k się zepsuje .
Obrotomierz , wskaźnik paliwa i tyle .
Offline
12000, jedyne co padło to parę żarówek tylnych, cewka zapłonowa, pęknięcia na odcinku nóżka główna - rama , zdechł obrotek (trzeba było polutować, juz działa) i wskaźnik paliwa (to samo)
Offline