Wyglad | 1% - 1 | |||||
Wygoda | 4% - 3 | |||||
Pozycja za kierownica | 4% - 3 | |||||
Zawieszenie | 5% - 4 | |||||
Dzwiek | 16% - 11 | |||||
Hamulce | 7% - 5 | |||||
Uklad kierowniczy | 2% - 2 | |||||
Silnik | 22% - 15 | |||||
Spalanie | 1% - 1 | |||||
Nic | 32% - 22 | |||||
|
Nie ma tyle pol w ankiecie zeby mozna bylo wypisac wszystkie wady zetki, dlatego tutaj dopisujcie te inne wady.
AVE
Offline
kieterman napisał:
Xenon napisał:
kieterman napisał:
Zawieszenie ...
Czemu twoim zdaniem zawieszenie jest do kitu? Dla mnie jest bardzo dobre porównaj sobie w zawieszenie w skuterach z rama do 50cc a tutaj;p
Mi nic nie przeszkadza w zetce, jedynie to silnik był troche słaby ale teraz po zmianie na 125 jest dobrze;pZawiesznie w zetce jest irytujące ponieważ nie da się jeździć w 2 osoby . Sam waże ok. 84kg a pasażer waży np 55kg .
Gdy wsiadamy na zetkę Amortyzator dobija do końca i trze . Moim zdaniem to jest do kitu .
przecież mrzesz ustawić amortyzatory,masz tam 5-stopniową regulację
Offline
przecież mrzesz ustawić amortyzatory,masz tam 5-stopniową regulację
Jak te amortyzatory sie ustawia bo ja chce zeby zetka byla troche bardziej miekka.
Offline
Jak może się nie podobać "Wygoda" po jakiemu ty tą ankietę robiłeś?
Offline
Nie podoba mi się kiepskie działanie obrotomierza i prędkościomierza. Badziewne naklejki z nazwą motorka. Dostęp do dźwigni ssania - nadal nie mogę jej znaleźć bez wygibasów gimnastycznych. Przydałaby się trochę większa (pojemność skokowa) moc silnika.
Offline
Jak chcesz większą pojemność skokową , to kup sobie zetkę 125, PROSTE
Offline
No cóż... Nic z powyższych. Powiem kilka rzeczy które mi się nie spodobały:
-Obrotomierz i wskaźnik paliwa w prędkościomierzu (szukam winowajcy bo chyba kabel się poluzował...)
-Troszkę tandetne wykonanie acz bardzo mi się całościowo podoba
-Lusterka to tragedia ale da się przeżyć
-A najbardziej to nie podobają mi się wibracje oraz ta tandetna stopka centralna...
-No i dodam te ochraniacze na manetki, jak odkręcisz to nakrętka wlatuje do środka kierownicy
Offline
Puki ZetKa ma części sprowadzane z Chin to wiadomo, że coś się będzie psuć, łamać, rozregulowywać itd. Całkowicie do wykonania bym się nie czepiał, może jest trochę niedociągnięć, ale wyprzedza o lata świetlne wszystkie keeweye, zippy, kingweye, lingbeny i jeszcze nie wiadomo jakie "łacińskie" marki panowie nie ma co gdybać, że to dzwoni, a to piszczy, Romet to jeszcze młoda firma, jest dopiero 6 lat na rynku, ma już wiele motorów w swoim dorobku i byle tak dalej, byle jak najwięcej takich udanych projektów jak ZetKa.
Offline
Porównaj sobie Bartona Fightera z 2010r i zetkę z 2010r , zobaczysz dopiero co to jest chińskie wykonanie
Offline
A czy ci skośnoocy mogli by tworzyć coś nowego, a nie co chwile wychodzi nowy motor, tylko, że konstrukcja jest identiko z innego moto tej samej kategorii, tylko że trochę innej farby, inna marka i model i już ruła na rynek
Offline
To nie jest tak że oni non-stop wypuszczają coś nowego tylko o innej nazwie, tylko w Polsce mamy sporo importerów i jak pan Miecio ma tyle kasy to sobie może sprowadzić byle jakiego chińczyka w liczbie 10 tysięcy, tylko z naklejkami MietekPower i je sprzedawać w sklepie na rogu - tak to działa . Ale gdyby Chińczycy w ogóle nic nie wymyślali toby i Zetki na rynku nie było.
Offline
No może i racja Grabar Zwracam honor Chińczykom
Offline
a porównajcie sobie junaka901, bartona sprint, rich sport shark, ferro 901, zipp nekken do siebie... Identiko to samo jedynie cena różna i niektóre lampę z przodu inną mają
Offline
w clasicu powinni montowac ta sama RURE co w sport bo ta jest brzydka jak przycieta puszka jakas
Offline
Gość
Raczej jak niedorobiona trąbka