kreVVeta - 2011-09-26 21:36:03

Siemanko znowu, dzisiaj podczas jazdy zaczął mi się odkręcać tłumik przy wyjściu z cylindra, co było słychać po dźwięku. Po dojechaniu do domu zauważyłem pewną nieprzyjemną rzecz, a konkretnie ułamaną śrubę (zdjęcie niżej). Teraz dałem jakoś radę to wkręcić do końca na jednej i dźwięk jest normalny, ale chciałbym to jakoś sensownie naprawić. Wiecie może czy ten gwint, co mi się ułamał jest na stałe przymocowany do cylindra, czy od środka da się go jakoś odkręcić i wsadzić nowy? Nie będę się teraz bawić w rozkręcanie cylindra bo jeżdżę codziennie do szkoły, i nie chcę się unieruchomić maszyny. I tak zabiorę się do tego jak będzie za zimno na jazdy, ale może ktoś kto rozkładał głowicę i wie jak to wygląda od środka.

http://tinypic.pl/i/00124/jza0qs5m3d8d_t.jpg

Kolejną sprawą jest czy po maksymalnym dokręceniu też tak odstaje jak na zdjęciu niżej. Mi się wydaję, że na początku nie odstawało, ale już kiedyś mi się odkręcał i do końca nie mogłem wcisnąć tłumika i dokręcić tak, aby nie było szpary. Stąd też ta poharatana śruba (dokręcanie od razu po jeździe, nie zdążyła ostygnąć). Teraz już zmieniłem na zwykłą nakrętkę M6 i jest git, ale odstawać dalej odstaje, może ciut mniej niż na foto, ale nie idzie dalej bo tą czarną podkładkę blokuje końcówka tłumika, która nie do końca wchodzi w cylinder.

http://tinypic.pl/i/00124/6twaotkfle3a_t.jpg

przegrywanie kaset vhs kurs instalatora klimatyzacji