sq3mva - 2012-06-07 20:32:05

W moim przypadku przestawienie zawleczki o jeden rowek spowodowało, że zniknęło mi nieprzyjemne zjawisko polegające na przytykaniu silnika, gdy pomalutku zaczynałem zwiększać gaz manetką. Tuż po pracy na biegu jałowym następowało przy pewnym położeniu manetki zmniejszanie obrotów poniżej 1500 a potem już normalnie wzrastały. Przestawienie iglicy wyeliminowało to dziwactwo. Dodatkowo zauważyłem, że silnik stabilniej pracuje na biegu jałowym przy obrotach 1500. Wcześniej musiałem podkręcać do 1700 - 2000, żeby nie zdychał.
Dla ciekawych wygląd iglicy
http://www.photo.piechota.pl/zetkaiglica/img_0318-400.jpg
>Full size
I z innego ujęcia
http://www.photo.piechota.pl/zetkaiglica/img_0319-400.jpg
>Full size
Części składowe iglicy i przepustnicy (?)
http://www.photo.piechota.pl/zetkaiglica/img_0320-400.jpg
>Full size
I jeszcze złożone do kupy
http://www.photo.piechota.pl/zetkaiglica/img_0321-400.jpg
>Full size

Przeniesiono do poradnika//srubekl

serwis falowników Проживание Гоннеза