jest tak:
Zetka 50 (czarna) - 2,9 KM Zetka + (srebrna) - 3 KM
wartości te dotyczą ZABLOKOWANYCH motorowerów, których max obroty wynoszą 6500, po odblokowaniu modułu jest następujaco:
Zetka 50 - 4,1 KM Zetka + - 4,5 KM moce te występują przy 8,5 - 9 tys. obrotów
różnica pomiedzy wersjami wynika z tego, że Zetka 50 (czarna) blokowana jest dodatkowo tłumikiem a "Zetka +" ma tłumik wydolny i w pełni przelotowy jak w tej 150: http://www.senkemotor.com/cn/en_product … &classP=78
po ZABLOKOWANIU recyrkulacji spalin zyskujemy dodatkowo 15-20% mocy (w ten sposób uzyskujemy pełną wydolność gaźnika) i w ten sposób w Zetce + uzyskujemy 5,5 KM (mój po regulacjach gaźnika i zmianie filtra powietrza na hamowni pokazał 5,9 KM), właścicielom czarnych Zetek polecam wymianę tłumika na ten z + nie dosc, że ładniejszy to lepiej działa ;), na starym tłumiku uzyskuje się (szacunkowo) ok 4,8 KM
To odpowiedź na pytanie Xenona ;-) Jak zablokować recyrkulację w sposób bez ingerencji mechanicznej poradzę na maila
|