HIMLU - 2014-01-03 17:28:45

Jako że ostatnio słabo się udzielam na forum , postanowiłem stworzyć mały artykuł dotyczący krótkich i długich biegów .
Często spotykamy na forum stwierdzenia mówiące że krótkie biegi dają nam dobre przyśpieszenie .
Są to jedne z najgłupszych słów jakie słyszałem .
To że szybko zmieniamy biegi bo nam się obroty kończą nie oznacza że dobrze przyśpieszamy .
Ponieważ nie dość że na po szczególnych biegach prędkość bardzo mało wzrasta to jeszcze tracimy dużo czasu na zmianę biegów .
Jeśli już koniecznie chcemy mieć dobre przyśpieszenie , a nie chcemy mieć długich biegów to najlepszą opcją są przełożenia pośrednie typu - 12/38 , 14/41 , 13/41 .
Zrobiłem krótki film pokazujący przyśpieszenie i prędkość Zetki na przełożeniach krótkich (13/52) i przełożeniach długich (14/38) .
Niestety nie posiadałem nagrania z przyśpieszenia Zetki 72cc na 13/52 , więc umieściłem przyśpieszenie Zetki 50cc w najlepszych z możliwych warunkach i Zetki 72cc w ciężkich warunkach i jadąc nie odkręcając manetki więcej niż 1/2 , więc myślę że to się trochę wyrównało .

http://www.youtube.com/watch?v=EMZcbFkrNUk

Mam nadzieje że komuś się to przyda ;)
Pozdrawiam , HIMLU .

King Hotel Karbala hotelstayfinder pranie zasłon konstancin