Kazek - 2014-01-06 13:02:49

-Pojazd Benzer Yankee
-rok 2012
-pierwszy właściciel
-pierwsza rejestracja 30.05.2013r.

Co zrobiłem:
-Świeca NGK R CR7HSA
-Obcięte nadkole tył
-Nowe sruby mocujące silnik
-Lusterko F1 Carbon
-Przedni błotnik sklejeny i zmatowiony
-Nowe osie
-Nowe uszczelki silnika
-Nowe gumy mocowania owiewek
-Nowe bezpieczniki
-Rozebrany do ostatniej śruby dokładny przegląd, czyszczenie i smarowanie tego co powinno.
-Cylinder 88ccm własnej produkcji

Setup:
-Cylinder 88ccm HandMade
-Głowica z większymi zaworami
-Lżejszy wał


Plany:
-Kierunki strzałki (Będą napewno)
-Rurki pod silnik wzmocnienie ramy
-Dodatkowe mocowanie silnika ograniczające wibracje
-Czerwone paski na koła (Będą napewno)
-Zmiana tłumika (już jest tylko trzeba skończyć go przerabiać)
-Gaźnik PZ22
-Odcinka (Ogranicznik Prędkości)

Mój FP na FaceBook --> http://Facebook.com/BenzerYankee
Zdjęcia:

http://www.youtube.com/watch?v=ZIGlCOR2R8k Filmik z Odpalenia 88ccm

http://imageshack.us/a/img62/2882/3tkj.jpg

http://imageshack.us/a/img541/2195/1dog.jpg

http://imageshack.us/a/img542/8011/xj28.jpg

http://imageshack.us/a/img834/8136/4210.jpg

http://imageshack.us/a/img716/7277/jndp.jpg

http://imageshack.us/a/img109/7180/5jzm.jpg

http://imageshack.us/a/img818/3873/82kq.jpg

http://imageshack.us/a/img197/6576/68t0.jpg

Tutaj zdjęcia lampy przed, w trakcie I po przeróbce:


http://imageshack.us/a/img36/2922/dikt.jpg
http://imageshack.us/a/img23/1816/f3u7.jpg
http://imageshack.us/a/img708/5346/x28a.jpg


Dorobione odpowietrzanie:


http://imageshack.us/a/img841/592/1htk.jpg

I po:

http://imageshack.us/a/img571/4430/jov0.jpg
http://imageshack.us/a/img59/917/y79t9.jpg


Tutaj mocowanie tablicy, po przekątnej będą dospawane takie trójkąty do mocowania kierunków bo poprzednie nie wypaliło i urwało się:

http://imageshack.us/a/img41/4259/a3fi.jpg


No i błotnik w trakcie przeróbki zostało poszpachlowac i pomalować:

http://imageshack.us/a/img12/2558/roaw.jpg
http://imageshack.us/a/img822/4415/kiwc.jpg
http://imageshack.us/a/img194/9696/j8la.jpg


A tu takie jeszcze znalazłem :D

http://imageshack.us/a/img189/5223/frfn.jpg


I silnik po przerobieniu na 72ccm które niestety po 108km przytarło :/

http://imageshack.us/a/img30/6231/6bka.jpg

Wybebeszony tłumik po poprzednim moto :

http://imageshack.us/a/img89/246/0dtx.jpg

Przymiarka nr 1 :

http://imageshack.us/a/img834/8231/oof8.jpg

Przymiarka nr 2 :

http://imageshack.us/a/img706/3650/dmyy.jpg

Przymiarka nr 3 :

http://imageshack.us/a/img856/5138/dxib.jpg

W środku będzie jeszcze rura perforowana i wata głusząca :

http://imageshack.us/a/img13/742/munp.jpg

Tak ma wyglądać cały tłumik lecz będe miał jeszcze szersze kolanko :

http://imageshack.us/a/img196/2299/bl48.jpg

Porównanie otworów którymi wylatują spaliny :

http://imageshack.us/a/img163/5467/q1xo.jpg

Porównanie obydwu tłumików.Ori jest szerszy, a długości są takie same :

http://imageshack.us/a/img534/2114/9tjv.jpg

Tak obecnie wygląda moto :

http://imageshack.us/a/img571/1602/px06.jpg


Mam też pomysł na kontrolkę niskiego poziomu paliwa (rezerwa), wykorzystam ori czujnik który jest w zbiorniku, a jak będę miał to już gotowe i przetestowane to pokaże jak to zrobiłem.

Tak wygląda rama Benzera :

http://imageshack.us/a/img42/7949/3zub.jpg

Rozbebeszona elektryka :

http://imageshack.us/a/img14/8625/a8ut.jpg


Takim oto pierdolnikiem są połączone np. 2 kable ze sobą -.- :

http://imageshack.us/a/img826/1843/asqq.jpg

Teraz muszę to wszystko polutować, podociskać, zaizolować itp.

Na dzień dzisiejszy moto wygląda tak :

http://imageshack.us/a/img43/827/hehb.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/6286/qh97.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Na razie tyle.

www.zetka50.pun.pl Skup monet Warszawa