Witam
Mam taki problem że zetka wg mnie bardzo szybko się grzeje. Gdy ją odpale i pojeżdżę trochę obroty na luzie dochodzą do 1,5k i jest ok, lecz gdy będę jeździł dalej (czasem wystarczy że po wyjechaniu z parkingu przejadę 8km nie przekraczając 7k obrotów) to zaczynają spadać obroty na luzie. Najbardziej drastycznym przypadkiem była historia w której przejechałem 5km kawałek z prędkością 90km/h a obroty spadły do 900 więc poczekałem aż silnik ostygnie ;p Nie pamiętam jak trzymały się obroty przed w/w historią ponieważ dopiero od niedawna aż tak bacznie obserwuje obrotomierz podczas zatrzymania. Gdzieś wyczytałem że może być to spowodowane złą mieszanką lecz niedawno miałem przegląd i mechanik którego w sumie znam całkiem nieźle gaźnik regulował. W tej sytuacji przeczyściłem filtr powietrza ponieważ tego wcześniej nie robiłem, trochę się przerwał na pół ale różnicy i tak nie ma xd Przebieg 750km. Wie ktoś w czym może tkwić problem?
Pozdrawiam
|