dolby0101 - 2014-04-19 13:13:48

Witam :)

Ostatni mam mały problem z romkiem na 4 biegu nie chce się wkręcić do końca (kiedyś się wkręcał) na 1 i 2 idzie jak szalony 3 też nie najgorzej a 4 to dramat
Przykładowo kiedyś (prędkości licznikowe )
Przy przeciagnięciu (kiedyś) a i nie jeżdżę tak na co dzień 
przełożenia 16/52
1-25km
2-40/45km
3-60km
4-80/85(rekord)km

A teraz na 4 ledwie dochodzi do 70 na innych biegach zachowuje się podobnie jak kiedyś

*Gaźnik mam wyczyszczony
*Olej wymieniony
*Filtr paliwa czysty
*Filtr powietrza prowizorka(stary popsułem) Ale daje rade
*Świeca sucha
*Nie wiem jak zawory ale nie klekoczą więc raczej jest ok
*Paliwo zatankowane ,,świeże,, po zimie

Ktoś mam jakieś sugestie ???

Kolejne moje pytanie
Kiedyś na forum był post związany z zębatkami i tam ktoś ,,ładnie,, opisał wszystkie możliwe przełożenia jakie są do naszych motorków i v-max jak i siłę motoru na przełożeniach .
Od razu dla ,,wrednych,, wiem że jest opcja szukaj ale nie mogę tego znaleźć , więc jeżeli ktoś kojarzy o czym mówię i zna linka będę wdzięczny za przesłanie .

I co do przełożeń jakie byście zaproponowali z zębatką 16z (bo w tamtym poście o ile dobrze pamiętam takiej nie było brane pod uwagę)
Chciał bym uzyskać nieco lepszą prędkość ale tak żeby zostało mu trochę siły bo ważę 90 kg a i czasem (co prawda rzadko) ale z kimś jechać (zazwyczaj są to dziewczyny)  ^^ więc głupio by było jak by moto nie chciał ruszyć :/ albo rozpędzał się godz .
Na tym przełożeniu (16/52) i cyclek 72ccm prędkość maksymalna jaką osiągnąłem mierzone GPS to 76 km/h (niestety jednorazowy wyczyn) inne mierzone przeloty do 70km/h) na siłę nie mogę narzekać bo na 1 wyciągnę go bez problemu na koło .
Więc podsumowując zależy mi na zyskaniu jakiś 10/15 km/h i niewielkiej starcie na sile .

Szamba betonowe Kozienice i okolice UbytovĂĄnĂ­ Laax