Witam :)
Ostatni mam mały problem z romkiem na 4 biegu nie chce się wkręcić do końca (kiedyś się wkręcał) na 1 i 2 idzie jak szalony 3 też nie najgorzej a 4 to dramat Przykładowo kiedyś (prędkości licznikowe ) Przy przeciagnięciu (kiedyś) a i nie jeżdżę tak na co dzień przełożenia 16/52 1-25km 2-40/45km 3-60km 4-80/85(rekord)km
A teraz na 4 ledwie dochodzi do 70 na innych biegach zachowuje się podobnie jak kiedyś
*Gaźnik mam wyczyszczony *Olej wymieniony *Filtr paliwa czysty *Filtr powietrza prowizorka(stary popsułem) Ale daje rade *Świeca sucha *Nie wiem jak zawory ale nie klekoczą więc raczej jest ok *Paliwo zatankowane ,,świeże,, po zimie
Ktoś mam jakieś sugestie ???
Kolejne moje pytanie Kiedyś na forum był post związany z zębatkami i tam ktoś ,,ładnie,, opisał wszystkie możliwe przełożenia jakie są do naszych motorków i v-max jak i siłę motoru na przełożeniach . Od razu dla ,,wrednych,, wiem że jest opcja szukaj ale nie mogę tego znaleźć , więc jeżeli ktoś kojarzy o czym mówię i zna linka będę wdzięczny za przesłanie .
I co do przełożeń jakie byście zaproponowali z zębatką 16z (bo w tamtym poście o ile dobrze pamiętam takiej nie było brane pod uwagę) Chciał bym uzyskać nieco lepszą prędkość ale tak żeby zostało mu trochę siły bo ważę 90 kg a i czasem (co prawda rzadko) ale z kimś jechać (zazwyczaj są to dziewczyny) ^^ więc głupio by było jak by moto nie chciał ruszyć :/ albo rozpędzał się godz . Na tym przełożeniu (16/52) i cyclek 72ccm prędkość maksymalna jaką osiągnąłem mierzone GPS to 76 km/h (niestety jednorazowy wyczyn) inne mierzone przeloty do 70km/h) na siłę nie mogę narzekać bo na 1 wyciągnę go bez problemu na koło . Więc podsumowując zależy mi na zyskaniu jakiś 10/15 km/h i niewielkiej starcie na sile .
|