GuMiS - 2014-06-19 14:34:15

Witam, wczoraj 18.06.2014 r, kupilem na parkingu pod realem w Olsztynie swoje Zumico :D Oglądałem je dzień wcześniej, więc zostało mi tylko sprawdziwć czy od wczoraj nic się nie zmieniło. Zapłaciłem za nie mała kwotę, stargowałem z 1800 na 1650 :P :) Po za tym jest wart swojej ceny, ponieważ ma przebieg 4500 km i wygląda jak nowy, jestem trzecim właścicielem i mam go na Malborskich blaszkach :), OC mam na roczek, przegląd na dwa lata, także bez problemowo, jest to rocznik 2011 czyli jak mój benzer.
Od razu założyłem swoja starą owiewkę PUIG z Benzera, która sobie zostawiłem.
Przełożenie podejrzewam, że jest takie samo jak w Astonie, bo jest długie, różnica obortów między każdym biegiem to 2000 rpm wg. obrotmierza, licznik prawdopodobnie też nawet w miare dobre wskazania pokazuje, ponieważ przy 10k pokazuje 70k/h, czyli coś takiego jak miałem w Astonie 50cc, cierpię na to samo co Zetka czyli tylnie koło 16" 3,50 :D, przód jak w Astonie 18" 2,75. Opony wyglądają jak nowe jak i hamulce, czyli raczej nie był katowany, a człowiek od którego kupiłem dojeżdżał nim do pracy i nie wyglądał na takiego co by katował (wiek) :D
Ogólnie jestem zadowolony, po prostym na 4ce dokręca do 10k i koniec, z górki daje rade zamknać oborotmierz, od wczoraj zrobiłem nim już 426 km :) jeździ się miło i przyjemnie i nie ma za dużych wibracji, nie brzęczy, gość tam widziałem dawał jaieś gumeczki (+ dla niego, mniej roboty dla mnie :D).
Ktoś wymieniał żarówkę i włożył na odwrót, potem to poprawię.
Dzisiaj wstałem o 6 rano i od razu pogoniłem na Węgorzewo (70 km w jedną stronę, dopiero wróciłem) :)
Schudłem 20 kg od czasów Astona (107 > 87 kg) i nie wiem czy to przez to, czy po prostu on ma więcej mocy niż seria Astona?) Wrzucam 4 ty bieg, na 3-4k i on ciągnie aż miło, pod górki nie msuze redukować :), spada do 6k i trzyma :P. Tak samo z innymi biegami, biegi zmieniam przed 6k i ciągnę dopiero na 4 dalej :)
Hamulce, przednia tarcza identyko jak w Astonie tylko zacisk na jendym tłoczku (miałem w Astonie na 2) i ten pseudo ABS jest ;P, Tylni jest miodzio, szeroki pedał jak w aucie i jest bardzo skuteczny (używam go więcej niż przedniego) w Astonie mimo regulacji musiałem mocno deptać i słabo hamował, a tu depne i zwalnia błyskawicznie.
Prędkość obortowa tak przelotowo to 8,5k trzymam i się miło jedzie, no ale od przyszłego tygodnia musze iść do roboty i nazbierać na 72cc i można latać bez stresu :)
Musiałem dopompować koła bo z rpzodu miałem tylko 0,9 a z tyłu 1,2 ... ;D po napompowaniu o wiele lepiej idzie, nabiłem klasyczne 2,2

JESZCZE NAWET KOLANKO NIE ZDĄŻYŁO ZARDZEWIEĆ XD! :D :trollface:


Porównując Astona>Zumico jak na razie trzymają się dla mni na tym samym poziomie czyli dobry+ :)

FOTECZKI SKROMNIE :D
Powrocik z Węgorzewa :)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/0c54e53675ab.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/eede5f67a131.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/db0863754052.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/222c89e6180b.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/0dabb853fad5.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/141003117789.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/5638ad6406aa.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/08049f01b7c4.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/06eafbd5808f.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c74a6ea5a8b5.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2e91ee844fcb.jpg

Nasza firma produkuje zbiorniki implanty Szczecin walentynki Ciechocinek