Hubert "KaktuS" - 2011-05-25 21:04:18

Witam jeżeli temat już był lub jest zbędny to proszę o usunięcie.. Pisze ponieważ nie widziałem na forum.

   Silnik jest dotarty po przejechaniu 1000km. Okres pierwszych 1000km jest bardzo ważnym momętem ponieważ od tego zależy późniejszy stan techniczny i bezawaryjna praca silnika.
-W okresie docierania należy unikać pełnego otwierania przepustnicy gaźnika!
-Zakres obrotów na jakich powinien pracować silnik na dotarciu (Zetka) nie powinien być wyższy jak 6500 Obr/min

1.Docieranie w przedziale 0km-150km
    Podczas jazdy motocyklem należy używać manetki gazu w obrocie nie większym niż 1/4  jej ruchu. Silnik należy wyłączyć na minimum 10 min po przejechaniu każdej godziny w celu jego schłodzenia. Prędkość powinna być zmienna a przełożenie skrzyni biegów odpowiednio dostosowane.

2.Docieranie w przedziale 150km-500km
    Tym razem podczas jazdy należy używać manetki w zakresie nie większym niż 1/2 jej zakresu pełnego ruchu. Prędkość jazdy powinna być zmienna

3.Docieranie w przedziale 500km-1000km

    Manetki gazu należy używać w zakresie nie większym niż 3/4 jej pełnego zakresu ruchu. Szybkość powinna być zmienna. Zabronione jest całkowite otwarcie przepustnicy.

W zakresie docierania po przebiegu 500km tak jak i po 1000km olej w silniku powinien zostać wymieniony.

Mam na dzieję że komuś się to przyda
Pozdrawiam
Hubert

https://www.berlin-hotel.pl/ Treppen aus Polen https://f-gazy-on-line.pl/kursy/f-gazy