Witam, Otóż mam 2 problemy: 1 problem, jest taki, że po jeździe nie długiej z 10 min, bez katowania wręcz przeciwnie obroty do 6000tys. gdy postawie moto w garażu czuć dziwny zapach, jakby się coś topiło, wcześniej tego nie było, a mam 3000km, muszę jeszcze dopisać że przed tym problemem odkręciłem tłumik, ale czy to miało jaki kolwiek skutek, to nie wiem, może coś wleciało do środka i przytapia. Ale co obstawiacie do sprawdzenia.] 2 problem. Ostatnio regulowałem gaźnik tą śrubką którą widać przy prawym plastiku ( bez ściągania ) przekręciłem, tak że obroty z ok 2000tys. spadły na 1500tys. i teraz mój problem, otóż dawniej przykładowo miałem przy 50km/h obroty 7500tys, a teraz żeby osiągnąć 50 musze mieć 8000tys.( Droga prosta, bez wiatru ) czy regulacja tego gaźnika miała wpływ na te obroty i prędkość?? czy może wina leży gdzieś indziej, dodam, że przed regulacją świeca była okopcona. Z góry dzięki, i sory że sie tak rozpisałem
|