yolo7 - 2014-09-20 17:52:32

Siemanko    temat prosty do ogarnięcia lecz zrobiłem ten poradnik ze względu na prośbę :) a więc do dzieła .... potrzebne nam będą :
Młotek , śrubokręt płaski , klucz 17  ( ja użyłem nasadowego ponieważ taki posiadam ) :D
http://images69.fotosik.pl/198/20c12a2538a29301.jpg
zabieramy się za kasację ^^ .. najpierw luzujemy  trochę  śrubę oznaczoną na zdjęciu  ( klucz 17 )
http://images70.fotosik.pl/198/83d58446a5b9e9ec.jpg
Po czym szukamy takiej srebrnej  nakrętki  z rowkami
ooo takiej jak zaznaczona
http://images70.fotosik.pl/198/5da67caa7675a0bdm.jpg
znajduje się w tym miejscu
http://images70.fotosik.pl/198/bef8fce8e52e2945med.jpg
i przekręcamy ją za pomocą śrubokręta i młotka zgodnie z ruchem wskazówek zegara sprawdzając przy tym czy luzy zanikają
http://images70.fotosik.pl/198/3baad7357affacddmed.jpg
jeśli luzy zniknęły to dokręcamy chromowaną śrubę u góry ( mocno lecz z wyczuciem ).. w ten oto sposób skasowaliśmy luzy w sterach :D
 
Jeśli popełniłem jakieś błędy proszę mnie poprawić Pozdro ... Mateusz ! :D

prefix // HIMLU

www.zetka50.pun.pl https://comfortvet.pl/