Tatamayaya - 2017-04-28 21:55:39

Hej :)

Zaliczyłem  ze dwa razy szlifa Zetką ,  po położeniu  poprzestawiały się lagi, koło w jedną stronę, kierownica w drugą. Po poluzowaniu i ustawieniu lag w półkach, tak aby koło "szło" prosto i nie było wyczuwalnego/słyszalnego bicia tarczy hamulca  o klocki , pierdzik jeździł ok,  ale znów pojawia się zarówno odgłos ocierania tarczy o klocki np. przy prowadzeniu na luzie z wyłączonym silnikiem, a w czasie jazdy przy użyciu przedniego hamulca całe koło chodzi na boki powodując drgania / wibracje całego pojazdu, i wyczuwa się delikatne uślizgi koła w tym czasie . Nie rozbierałem lag nigdy - mogło coś się tam uszkodzić ? Koło chwycone ręką nie "telepie" się na boki przy poruszaniu , skręcone siedzi sztywno i trzyma lagi w kupie. Jak to sprawdzić ? Efekt drgań bocznych, uślizgów  występuje tylko przy hamowaniu,  wtedy cały przód "kaczkuje" i mam śmierć w oczach , he he... ;-)

www.zetka50.pun.pl implanty Szczecin walentynki Ciechocinek