Dzień dobry. Chciałem zapytać jaki cylinder byłby dobry do motorka tak by nie trzeba było wymieniać wału, poprostu żeby wał nie pękł. Nie zależy mi na prędkości tylko trochę więcej mocy. A co do tego to jakie mają wady te motorki i czy w rometach zetka 125 sypią się skrzynie. Proszę o odpowiedź.
Offline
Chyba trzeba zrobić jakąś ostrzejszą selekcję wstępną...
Offline
czyli co
Offline
Gość
Czyli dokładnie przejrzeć forum. Były tematy związane z większymi cylindrami i dotyczące wytrzymałości wałów korbowych.
"Szukajcie aż znajdziecie"
Sam osobiście mam Zetkę 125. Skrzynia biegów się nie sypie , bardzo płynnie chodzi , biegi nie wyskakują nie ma charakterystycznego zgrzytu przy wbijaniu każdego biegu . Ponadto mogę jeszcze dodać , że z luzem też nie ma problemu ...
Offline
Oj , nie można narzekać na te 50 . Są po prostu inne a inne nie znaczy gorsze . Z tego co mi wiadomo żywotność silnika który jest montowany w zetce jest o ponad 60% wytrwalszy niż zwykły chiński silnik z poziomym cylindrem . Tak na prawdę pomiędzy czystym chińskim silnikiem jakie są montowane w chińskich zetkach ( kingway naked , Zumico gr500 i inne ) są badziewne karter silnikowy jest tak słaby , że nie wytrzymuja za długo po odblokowaniu takiego motoroweru . Natomiast w Zetce jest inna bajka . Nie ma czegoś takiego jak za duże ciśnienie w karterze albo nie wyrabia pompa olejowa . Tu jest wszystko dopracowane i nie ma prawa się zepsuć oczywiście silnik może być troszkę mułowaty w stosunku do chińskich aczkolwiek nie zmienia to faktu , że o wiele dłużej posłuży . Dla tego polecam wszystkim maszyny z Silnikami pionowymi ....
Offline
z moja skrzynia różnie bywało ale teraz śmiga aż miło ale nie będę zapeszać.
Offline