4mm
zmodyfikowałem filtr powietrza i już nie zalewa.
na prostej dalej "przyspiesza" aż do osiągnięcia tych realnych 72km/h. Jadąc pod wiatr albo lekkie wzniesienie prędkość spada do 65km/h licznikowych.
To w takim razie nie wyregulowałeś, tylko zwiększyłeś obroty biegu jałowego.
Mnie obroty stoją na ok. 1600-1700 rpm i wystarczy, że przed puszczeniem sprzęgła dam więcej gazu to też w miarę idzie, a trzymanie cały czas na 2,5k uważam za bezsens, ale kto co woli.
Offline
Witam
Jakie jest najbardziej optymalne ustawienie iglicy w Zetce 50 (na którym pierścieniu) i ile obrotów są wykręcone śrubki mieszanki i powietrza aby bieg jałowy miał ok.1500obr a i dziury w gazie nie było. To pytanko do użytkowników, którzy metodą prób i błędów doszli do tego sami.
Pozdrawiam.
Offline
Gość
Ja mam iglicę ustawioną na 2 ząbek i nie mam żadnej dziurwy. A co do regulacji gaźnika, to każdy silnik indywidualnie ma optymalne ustawienie. Metodą prób i błędów musisz sam wyregulować gaźnik.