Ogłoszenie


#16 2011-10-05 21:22:08

 Hunt

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-23
Posty: 223
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 50
Wiek: 25

Re: [pytanie] Iglica

4mm
zmodyfikowałem filtr powietrza i już nie zalewa.
na prostej dalej "przyspiesza" aż do osiągnięcia tych realnych 72km/h. Jadąc pod wiatr albo lekkie wzniesienie prędkość spada do 65km/h licznikowych.
To w takim razie nie wyregulowałeś, tylko zwiększyłeś obroty biegu jałowego.
Mnie obroty stoją na ok. 1600-1700 rpm i wystarczy, że przed puszczeniem sprzęgła dam więcej gazu to też w miarę idzie, a trzymanie cały czas na 2,5k uważam za bezsens, ale kto co woli.


Benzer Aston 80,rok produkcji 2010
http://polskajazda.pl/Motocykle/Benzer/Aston-50/121158
Data zakupu 16.02.2011
przebieg: 6712 km

Offline

 

#17 2011-10-28 09:38:10

 pen3hz

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Ropczyce (podkarpacie)
Zarejestrowany: 2011-10-14
Posty: 45
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72
Wiek: 35

Re: [pytanie] Iglica

Witam

Jakie jest najbardziej optymalne ustawienie iglicy w Zetce 50 (na którym pierścieniu) i ile obrotów są wykręcone śrubki mieszanki i powietrza aby bieg jałowy miał ok.1500obr a i dziury w gazie nie było. To pytanko do użytkowników, którzy metodą prób i błędów doszli do tego sami.
Pozdrawiam.


Rozpedzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...

Offline

 

#18 2011-10-28 13:21:42

Roztentegowywacz

Gość

Re: [pytanie] Iglica

Ja mam iglicę ustawioną na 2 ząbek i nie mam żadnej dziurwy. A co do regulacji gaźnika, to każdy silnik indywidualnie ma optymalne ustawienie. Metodą prób i błędów musisz sam wyregulować gaźnik.

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
BetonovĂŠ jĂ­mky RejĹĄtejn septiky usuwanie adblue pranie zasłon konstancin