1 jaka jest różnica miedzy zwykłym odblokowanym modułem a sportowym modułem cdi ??
Offline
No z odblokowanym modułem lepiej wkręca na obroty, a te CDI i nie CDI to chyba jak kolega wyżej napisał: "sportowe mogą być w innnej obudowie takiej szpanerskiej."
Offline
aha ale ja i tak wole klasyke ;P i tańsze troszki
dzieki
Offline
i po co te ,,szpanerskie" moduly skoro i tak bedą zakryte?
Offline
No tak, ale można na parkingu pochwalić się usprawnieniami. Zetka ma plastik otwierany od lewej strony i tam jest moduł. Jak się poudaje szperającego przy motorku, ktoś może zauważyć nasz "szpanerski" moduł i wtedy to wiadomo....
Offline
Jedynie po to. To ja sobie sprayem pomaluje . O i moze jeszcze na baku napisze NOS. Tak dla szpanu
Offline
a atm klasycznym też można się chwalić ;P
Offline