Ogłoszenie


#1 2011-10-08 20:51:14

 bykubyku5

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

892601
Skąd: Tomaszów Lubelski
Zarejestrowany: 2011-09-27
Posty: 263
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka+
Wiek: 16

[pytanie] Blokady w Zetce sport

Mam pytanie do posiadaczy zetki. Czy ktoś zdejmował blokady i może powiedzieć jaki jest koszt ich zdjęcia i jaki jest teraz v-max? Z góry thx;)


Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie.

Offline

 

#2 2011-10-19 17:39:07

 karol123

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Ok. Rzeszowa
Zarejestrowany: 2011-06-30
Posty: 643
Punktów :   
Pojazd: Honda NSR 125/50
Wiek: 18

Re: [pytanie] Blokady w Zetce sport

Siema
Ja na pierwszym przeglądzie postanowiłem ściągnąć blokady ale gość mi powiedział że jest odblokowany.
Więc sam ściągnąłem moduł za 10 z allegro i zębatka 43z z tyłu


[sygnatura za duża]

Offline

 

#3 2011-10-19 19:23:45

 bykubyku5

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

892601
Skąd: Tomaszów Lubelski
Zarejestrowany: 2011-09-27
Posty: 263
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka+
Wiek: 16

Re: [pytanie] Blokady w Zetce sport

na mniejszą wymieniłeś??


Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie.

Offline

 

#4 2011-10-19 19:29:41

 Slawkowski

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Gorzów Wlkp.
Zarejestrowany: 2011-03-10
Posty: 2842
Punktów :   26 
Pojazd: Zetka+,K125,C5 2.0 HDi,Qubo1.3
Wiek: 41
WWW

Re: [pytanie] Blokady w Zetce sport

http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=18

(dodałbym jeszcze, że zębatka zdawcza 13z jest też swego rodzaju blokadą).

Offline

 

#5 2011-10-19 19:46:26

 sq3mva

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-08-31
Posty: 386
Punktów :   15 

Re: [pytanie] Blokady w Zetce sport

Założyłem odblokowany moduł (ok. 45 zł), ale zębatki zostawiłem fabryczne bo motorek i tak ledwo ciągnie pod górkę. Moje Vmax to 60 km/h przy 12000 obr/min (licznik rowerowy). Z odblokowanego modułu świadomie korzystam w ograniczonym zakresie bo rozkręcam motorek do max 9000 obr/min. Więcej nie kręcę, bo powyżej 9000 mam wrażenie, że silnik się rozleci. Po 2 miesiącach jeżdżenia (ok. 2700 km) dochodzę do przekonania, że blokada motorka to problem psychologiczny, a nie techniczny. Najlepiej pokochać go takim jaki jest, przyzwyczaić się do jazdy z zawrotną prędkością 45 km/h, moduł odblokowany trzeba założyć ale tylko po to żeby kręcić o 1000 obr więcej niż pozwala fabryka. Zapisałem się na prawko kat. A i za jakiś czas sprawię sobie trochę mocniejszy sprzęt, żeby nie być wyprzedzanym przez każdego stuletniego, powypadkowego złoma sprowadzonego z bogatszych krajów, ale ZETKA 50 nawet wtedy zostanie ze mną, bo pierwsza miłość nie rdzewieje.

Ostatnio edytowany przez sq3mva (2011-10-19 19:47:19)

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Reklama dla firm Ciechocinek masaże