Mam pytanie do posiadaczy zetki. Czy ktoś zdejmował blokady i może powiedzieć jaki jest koszt ich zdjęcia i jaki jest teraz v-max? Z góry thx;)
Offline
Siema
Ja na pierwszym przeglądzie postanowiłem ściągnąć blokady ale gość mi powiedział że jest odblokowany.
Więc sam ściągnąłem moduł za 10 z allegro i zębatka 43z z tyłu
Offline
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=18
(dodałbym jeszcze, że zębatka zdawcza 13z jest też swego rodzaju blokadą).
Offline
Założyłem odblokowany moduł (ok. 45 zł), ale zębatki zostawiłem fabryczne bo motorek i tak ledwo ciągnie pod górkę. Moje Vmax to 60 km/h przy 12000 obr/min (licznik rowerowy). Z odblokowanego modułu świadomie korzystam w ograniczonym zakresie bo rozkręcam motorek do max 9000 obr/min. Więcej nie kręcę, bo powyżej 9000 mam wrażenie, że silnik się rozleci. Po 2 miesiącach jeżdżenia (ok. 2700 km) dochodzę do przekonania, że blokada motorka to problem psychologiczny, a nie techniczny. Najlepiej pokochać go takim jaki jest, przyzwyczaić się do jazdy z zawrotną prędkością 45 km/h, moduł odblokowany trzeba założyć ale tylko po to żeby kręcić o 1000 obr więcej niż pozwala fabryka. Zapisałem się na prawko kat. A i za jakiś czas sprawię sobie trochę mocniejszy sprzęt, żeby nie być wyprzedzanym przez każdego stuletniego, powypadkowego złoma sprowadzonego z bogatszych krajów, ale ZETKA 50 nawet wtedy zostanie ze mną, bo pierwsza miłość nie rdzewieje.
Ostatnio edytowany przez sq3mva (2011-10-19 19:47:19)
Offline