Witam jestem szczęśliwym posiadzaczem motoroweru zetka50 mam przejechane coś ponad 500 km i ogólnie jestem bardzo zadowalony . Ale mam kilka pytań co do mojej ukochanej... .
1. Po naciśnięciu mocniej przedniego chamulca pojawa się przykre trzenie opony o przedni błotnik - czy to normalne ??
2. Jadąc na objetnie jakim biegu przy chamowaniu silnikiem pojawia się kwiczenie takie "kwi-kwi-kwi" a po dodaniu gazu ustaje
wnerwia mnie to niemiłosiernie . Słychać dźwięk z okolic środka zetki .
3. Mają zetke na np.2 biegu i po zbiciu na luz i puszczeniu sprzęgła silnik pracuje ciszej a jak się wciśnie to słychać takie chrobotanie
z okolic pokrywy sprzęgłą ( kiedyś już był problem z sprzęgłem , może to łożyska lub nie wiem co )
4. Czy wy też możenie tak łatwo zadusić silnik chodzi mi o to że jak już silniki na obrotach jest to ładnie chodzi ale przy tych 4 -5 k
to bardzo łatwo go udusić . Tu pojawia się mój domysł czy w gaźniku nie jest za mała dysza główna ???
Ogólnie nie mam zastrzeżeń co do zetki mam śmieszny przebieg i nie mam się co wypowiadać ale sądzę a przy odpowiedznim traktowaniu zetka będzie długo służyła. Niestety mieszkam w górach i trochę szkoda jeździć zetką pod górki ale tudno . Końcem marca planuje zrobienie prowo jazdy kategori A1 i po wakacjach mam zamiar wsadzić sobie silnik 125 . Wiem są niewielkie problemy z mocowaniem i osprzętem ale wyśle ze dam rade . Pozdrawiam
Offline
u mnie dzieje się tylko 1.
Offline
a tu 5 problem było by to ciężko opisać więc macie z 3 biegu na luz zeskakuje . : http://www.youtube.com/watch?v=I4F1i_1hulU i przy redukcji z 3 na 2 wbija sie na luz co jest nie doprzyjecia podczas jazdy na grape
Ostatnio edytowany przez esso1510i (2011-10-12 17:46:41)
Offline