kreVVeta napisał:
Tłok musiałby być niższy o grubość uszczelki czyli 1mm od oryginalnego tłoka, żeby nie uderzył o węższą uszczelkę, a on nie jest raczej aż tyle niższy po zewnętrznej stronie. Po prostu nie ma tego wypukłego wybrzuszenia, jest zaprojektowany tak, aby nie wchodził w komorę spalania, dlatego nie powinien uderzać w głowicę, ale wydaje mi się, że mógłby mieć bezpośredni kontakt z węższą uszczelką. Chyba na tym zdjęciu idealnie widać tą różnicę w wysokościach od poziomu sworzenia w górę:
http://tinypic.pl/i/00148/d3gie1ewkze1_t.jpg
Źle zmierzyłeś te tłoki, powinny być założone na jeden sworzeń aby uzyskać dobry pomiar. Bo tłok może być wyższy lub niższy ale musi być zachowana ta sama odległość między krawędzią tłoka a sworzniem. Dopiero wtedy można dopasowywać dobrze głowicę. Rozumiecie o co chodzi?
Offline