Pseudo xenon co ma kondziu97 to nie xenon tylko zwykły halogen o zimno-białej barwie. Mam podobny, tylko do Astona wchodzi inny rodzaj żarówek.
Ja mam jasno-niebieską postojówkę na przodzie, i muszę ją zmienić na jakąś ZIMNO-BIAŁĄ, bo mówiąc szczerze, średnio to wygląda.
A do zegarów te << http://allegro.pl/zarowki-postojowki-w5 … 71607.html >> raczej nie wejdą, bo z początku kupiłem też większe (szersze) i nie chciały przeleźć przez te otwory. Jeśli chodzi o niebieskie, mogę śmiało polecić te: http://sklep.ledy.pl/zarowka-r10-niebie … p-629.html
A te, chociaż dają białe światło, to sama dioda podczas świecenia jest niebieska: http://sklep.ledy.pl/zarowka-r10-biala- … p-618.html
Sam zamawiałem z tej strony.
Offline
Gość
Maka_17 napisał:
te ksenony pseudo to żal.pl
Racja. I pytałem jeszcze dziś na praktykach diagnostę właśnie o te ksenony, podświetlenie i postojówkę. Ksenony muszą mieć homologację (te najtańsze z allegro nie maja), podświetlenie zegarów policję w ogóle nie interesuje, a postojówka ma być żółta lub biała.
Po za tym jeśli chcesz ich używac to musisz mieć na nie homologację , czy chce wam się w to bawić ? ... bo mi nie
Offline
Gość
Ja kupiłem żarówki postojowe z homologacją niebieskie (7zł za jedną), ale pomimo tego, że mają homologację i na przekór prawu mógłbym je wsadzić w lampę, to i tak nie chcę, bo po pierwsze, primo, zetka to naked i w ogóle nie pasował by ten kolor w lampie. Po drugie, secundo, nie będzie mi się chciało przy kontroli drogowej udowadniać policji, że ta żarówka ma homologację. Po trzecie to mi sie teraz nawet nie chce wymieniać, a po czwarte mam je w licznikach
ja se właśnie taki pseudo xenon zamontuje po to tylko żeby pasował mi do postojówki białej i paska led
Offline
No jak tam sobie chcecie , jeśłi jest homologacja to ok
Offline
kieterman napisał:
No jak tam sobie chcecie , jeśłi jest homologacja to ok
Dokładnie, nie daj Panie Boże wypadek, i ponosisz całkowitą lub częściową winę
Offline
Gość
Maka_17 napisał:
kieterman napisał:
No jak tam sobie chcecie , jeśłi jest homologacja to ok
Dokładnie, nie daj Panie Boże wypadek, i ponosisz całkowitą lub częściową winę
Ale tylko wprzypadku gdy nie masz homologacji, bo jeżeli masz, to ta żarówka niema prawa oślepiać, niestety, ale co nie którzy mają tak ustawione światła, że przy wymijaniu nic nie widać, a gdy jedzie sie w nocy to już w ogóle tylko na "oślep" się jedzie.
Nie komplikujcie sobie życia .Jeździjcie na zwykłych , bo przy niedaj boże wypadku ponosisz wszystkie kosztu , odszkodowania itp. ponieważ żadne ubezpieczenie wtedy nie działa . I po co robić sobie kłopot za cenę głupiej żaróweczki ?
Offline
Gość
Sadyści, nie podniecajcie się...To nie jest Hayabusa, że musisz widzieć zakręt z odległości półtora kilometra,bo inaczej nie wyhamujesz. Oryginalna H4 w zupełności wystarcza, i nawet przy dobrym ustawieniu zaświeci lepiej, niż nie jeden pseudo ksenon.
Mateusz napisał:
To nie lepiej by było wsadzić żarówkę H4 np. Philipsa (Xennon Effect + 60% więcej światła) ?
A cena takiej żarówki? 80 zł mniej więcej (kupując komplet). To przecież ja wolę kupić najzwyklejszą żarówkę H4 na orlenie i do pełna zetke zalać. Wydawanie takiej kasy na coś, co w sumie jest niepotrzebne, to jest czysta głupota.
Ostatnio edytowany przez Roztentegowywacz (2011-12-06 14:40:08)
Raz, że te żarówki są drogie, dwa, że trochę za mocne na ładowanie (instalację zasilającą) Zetki, a trzy, że one mają dużo krótszą żywotność niż zwykła H4 (przećwiczone w aucie).
Offline
Cena: 42 zł. (za sztukę) Instalacja daje radę, wystarczy raz na jakiś czas dać Zetce popracować 5 - 10 min na wolnych obrotach. Ja do tej pory zrobiłem to raz przy okazji bycia na myjni. Jeśli chodzi o żywotność to na mojej mam zrobione ok 2000km i nadal świeci. A dla przykładu w tym samym czasie tylną żarówkę wymieniłem już 4 - 5 razy.
Ostatnio edytowany przez Mateusz (2011-12-06 15:41:55)
Offline
A czy można mieć pasek led do jazdy dziennej?
Offline