Wiec zacznijmy od tego że gdy zetka wam nie chce odpalić albo jak na zimnym silniku ją odpalacie i ona gaśnie nie moze utrzymać obrotów a na ciepłym łądnie pracuje to od razu mozecie ustawić zawory - czas pracy jakieś 20 min . Swiece sobie zamontujcie NGK i nie zwalajcie winy na świece bo to nie komarek ! . W tych silnikach są badziewne zaworu które z czasem same sie rozkręcą badź skręcą . Ustawienie zaworów takie same jak w ogarze 900 czy innych rometach lub chińczykach .
Jak spada wam łańcuch to podokręcajcie silnik ! mi tak spadał a była luźna śruba za pokrywką zębatki przedniej zawuważyłem to gdy zaparlem sie o ściane puszczałęm lekko sprzęgło patrze silnik przechyla sie na lewo a łańcuch zaczyna zwisać po dokręceniu silnika koniec z łąncuchem <hura> wszsytko graa !
Jak obciera wam koło o nadkole to też tak miałem bo jest dośc szeroka odpona a miekkie zawieszenie więć podkręćcie sobie amortyzatory powinno pomóc jak zaglądniesz gdzie to obciera to zobaczysz po bokach od dołu taki dwa uchwyciki odstające i to oto trze ja je wyciełem
Piszcząca przednia tarcza sama przestanie piszczeć od początku miałm te piski teraz juz ani śladu
Jak wam przerywa tylna zarówka a w lampie jest wszsytko wporzo to za lewą kapą w prawo od akumlatora śa wtyczki powduszajcie sie mocniej tam jest taka wtyczka
Licznik jak wam skacze albo pokazuje więcej niz 65 kmh to odkręcie go i podokręcajcie wnim śrubki które znajdują sie pod tą podstawą licznika skręćcie i powinno pomóc to samo z obrotomierzem
WSZYSTKO CO NAPISAŁEM PRZECHODZIŁEM I ROBIĄC TO DAŁEM RADE WSZYSTKIEMU powodzonka
Offline
Jak obciera wam koło o nadkole
Myślę, że koło nie o nadkole obciera, a o osłonkę łańcucha. (przynajmniej sam tak miałem, pomogło wyregulowanie naciągu łańcucha).
Z obrotomierzem i licznikiem winą są te cholerne wibracje, mi osobiście zaczyna obrotomierz latać powyżej 7,5k obrotów.
Offline
fakt koło obciera o te dwa zaczepy (nie wiadomo do czego) , ale tylko jak jade w dwie osoby i to na wiekszych dziurach.
Ja tak mam ze na zimnym nie trzyma obrotów, Musze linke przy gazie podkręcac zeby nie zgasł.
I jak jade na niezupełnie rozgrzanym, to gdy jade na czwórce i wcisne sprzęgło to sam mi gasnie i wtedy nic juz nie daje walka z gazem
musze go rozgrzewac z 10min.
Ostatnio edytowany przez Radzet (2011-02-19 12:11:55)
Offline
Zaden gaźnik chlopie zawory !!!! sam tak miałem to nie jest komarek chłopie zeby gazniki regulować !!!!!!! Daj do ustawienia zaworów w 20 min ustawią i gra
Offline
Zrobiłem zetką 5.5 kkm i zaworów nie tykałem, te zjawiska opisane wyżej dotyczą źle wyregulowanych niskich obrotów, nawet i gaźnika. Zawory mogą też być przyczyną, ale jak zetka by działała jak u Radzet, tylko przez zawory, to kolega mógłby wymieniać już głowice. O ile zawór się wcześniej z tłokiem nie spotkał...
Offline
Zetka teraz śpi. Ale z tego co pamiętam to miałem jakieś 1,8 na rozgrzewaniu, potem rosły tak do około 2,0 , lub troszke wiecej do 2,2.
a z tym rozgrzewaniem to mam tak od nowości (mam zaledwie 1000km) (nic przy gażniku sie nie bawiłem)
i jeszcze zauważyłem ze jak jade tak przy 6,5 obrotów to mi zetka troche szarpie hoć gaz trzymam cały czas tak samo.
Ostatnio edytowany przez Radzet (2011-02-22 17:10:23)
Offline
u mnie zetka czy zimna czy rozgrzana cały czas trzyma obroty 2,0 to bobrze czy źle??
Offline
u mnie tarl lancuch o oslone wyregulowalem i dale zwlaszcza jak po wybojach jezdilem ale sie zdenerwowalem i ja cala odkrecielm"oslone lancucha" i nie chlapie smar po calym moto nawet ladniej wyglada =D
Offline
Mam takie trochę banalne pytanie, ale że się nie orientuję więc zapytam. Otóż interesuje mnie jaki jest rozmiar bądź oznaczenie wielkości kierunkowskazu w Romecie ZetKa50 ? chcę wymienić na inne i nie jestem w stanie dojść do tego jakiego typu szukać. Z góry dziękuje za informacje
Offline
ja mam taki problem ze mi ociera kolo o blotnik ale z przodu i to tylko wtedy gdy skrecam w lewo albo hamuje. jak skrecam w prawo to jest ok.
najgorsze jest to ze nie wiem jak to zrobic zeby nie ocieralo.
Offline
felix napisał:
ja mam taki problem ze mi ociera kolo o blotnik ale z przodu i to tylko wtedy gdy skrecam w lewo albo hamuje. jak skrecam w prawo to jest ok.
najgorsze jest to ze nie wiem jak to zrobic zeby nie ocieralo.
Myślę że Hit-Bit sprzedał Ci moto ze źle zamontowaną oponą, ja tak miałem. Sprawdź oponę i niech Ci "Hit-Kit" to naprawi w ramach gwarancji.
Offline
Ja też mam problem z tym kołem.(nie kupowałem od ,,Hit-Kitu'')
Opone już raz zdejmowałem , żeby wymienić detke, ale dalej obciera o błotnik
Ostatnio edytowany przez Radzet (2011-05-07 10:10:21)
Offline
killer07 napisał:
ja też mam ten sam problem, może błotnik jest przymocowany blisko opony i dlatego ociera ?
u mnie jest tak, że jak opona nabierze tylko trochę błota to już obciera, z czasem może będzie warto pomyśleć na przeróbką taką, żeby trochę podnieść błotnik.
Offline