Maka_17 napisał:
Kolego, bierz Zetkę(polecam wersję sport ). Ja z kolegą nie żałujemy zakupu tych że maszyn . Tylko obrotomierze
Potwierdzam (mi się bardziej podoba wersja standard, ale ja jestem starym zgredem).
Co do obrotomierza. Obrotomierz ma dwie wady: 1. lubi się rozregulować położenie zerowe (jak naprawić, jest poradnik na tym forum). 2. poważniejsza wada, ale łatwiejsza do naprawy, to kiepskie styki trzech przewodów obrotomierza, które na wyższych obrotach silnika powoduję skrajnie dziwne i nieprzewidywalne działanie obrotomierza (mi potrafił nawet w zakresie 8 - 10k pracować odwrotnie: obroty rosną wskazania maleją). Styki są w podstawie obrotomierza i trzeba koniecznie je, co najmniej, ścisnąć, a najlepiej zastąpić czymś pewniejszym w działaniu.
Offline
Roztentegowywacz napisał:
Jest praktycznie bezawaryjna, wygodna, zrywna i w ogóle to raczej nie ma minusów
Poprawiłeś mi chumor . Kolego nie ludz się jak chcesz coś co sprawnie przyśpiesza to 2t , jak chcesz zetka to pokochaj ją taką jaka jest .
Ostatnio edytowany przez esso1510i (2012-01-22 12:35:53)
Offline
Kup sobie Wersję 125ccm taką jaką ja mam . Przyspiesza Wyśmienicie !
Offline
Gość
Esso-jak na tą pojemność i tą masę?? Przyspiesza wyśmienicie.
To chyba nie jeździłeś np. ogarem 900 routerem Ws 50 , Dt 50 . Jakie takie przyśpieszenie ma z 13 z ale za ta V max to 50-55 a z 15 prawie wogóle nie przyspiesza.
Offline
To dobrze bo zetka w tym nie błyszczy . Jeśli chcesz się wozić na ladnym i masywnym moto to w 100 % polecam . Moja z zdawcza 15 leci 70 przy 10k ( obrotek przeklamiuje o jakies 1k ) ja by się na maxa to może i by te 80 poleciała.
Offline
Tak, dokładnie. Chcę się wozić ładnym i masywnym moto. Do tego dochodzi, że nie chcę jechać 50kmh na wysokich obrotach, jakby mu jajka urywało. Ja bardziej preferuję spokojną jazdę i lansik. Chyba jako jedyny w tym wieku...
Offline
im bardziej warczy tym bardziej sie ludzie ogladaja sprawdzone na sobie mi sie wydaje ze najlepsza zebatka to jest 14 bo taka pomiedzy przyspieszeniem i v-maxem, tak se mysle czy by moze po kupnie zetki (chce czarnego) nie kupic "rury" od wersji sport bo jest ladniejsza i powinna pasowac przecie nie
Offline
Ja nie mam ZetKi, ale polecam Routera Ws50. Fabrycznie nie miałem blokad a przełożena idealne jak na tą pojemność i przy tym bardzo tani. Ale zaraz po kupnie miał takie wady jak złe ustawienie gaźnika na zimno nie chciało mu się jeździć ale miał tylko ubogą mieszankę łatwo zrobić, łańcuch słabej jakości szybko się rozciąga ale jeszcze jeżdżę na oryginalnym (mam 3000km), brzęcząca osłona wydechu i jeden plastik z tyłu. Sam to usunąłem. No i wibracje, Po dotarciu się zmniejszają ale nie znikają ja się przyzwyczaiłem to nawet ich nie zauważam.
Wyglądu ZetKi nie ma, ale na twoim miejscu rozważył bym kupno Routerka.
A zalety to jak już wcześniej napisałem to idealne przełożenia, tani, niskie spalanie najniższe jakie osiągnąłem to 1.77l a najwyższe to 2.3l i przednie zawieszenie mięciutkie. No i te silniki kręcą duże przebiegi przy normalnej jeździe, a silniki o większej pojemności są dosyć tanie.
No i jeszcze dopiszę że kiedyś jechałem pod dosyć dużą górę z bratem (ja 65kg brat 80 i jeszcze bagaż 10) to wyprzedziłem dwa simsony które jechały bez pasażerów.
Do ZetKi nie chcę porównywać bo nigdy nie jeździłem. Najlepiej by było jakbyś się przewiózł.
Poza tym przeczytaj sobie to http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=1500&p=1 zwróć uwagę głównie na 3 stronę. Zupełnie odradzam kupna czegoś innego niż ZetKa czy Router.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-01-22 19:24:22)
Offline
Ja jak zobaczyłem zetke to sie zakochałem w niej , ale niestety miałem tylko 3 k zł. Znalazłem routeraz ws50 byłem pewien że go kupie był to kapromis międzyy wyglądem a ceną . Niestety w krakowie nie było ani sztuki ( w 3 salonach rometa) a że kase zarobiłem w wakacje to mnie korciło jak ********* to się zadłurzyłem u taty i kupiłem zetke . Teraz sie z myślami bije czy to był dobry pomysł , brak jej mocy i takiego zrywu ,ale jeśli porównam zetka do ogara 900 (ten sam silnik co WS ) . Niebo a ziemia ogar okropny wygląd i słabe prowadznie a zetka piekny wyglad i kąfortowa jazda jedym minus to wibracje ale każdy jedno cylintrowiec je ma wiec na jedno wychodzi. Podsumuwując zetka to doskonały wybór zawarzywszy na to że teraz jest ta promocja i za 3,2k masz to moto . Pozdro
Offline
Każdy będzie chwalił to co ma, więc to od ciebie zależy czego ty chcesz, w końcu to forum o Zetce więc każdy Ci będzie Zetkę polecał, na pewno lepiej kupić Zetkę od przysłowiowego chinola, w końcu silnik na japońskich częściach i składana w Polsce. Ale nic nie jest idealne, Zetka też ma swoje wady. Moim zdaniem jest to dobry motorek, jak zadbasz to i pojeździsz.
Offline
killer07 napisał:
w końcu silnik na japońskich częściach i składana w Polsce. .
Zastanawiam się ile jeszcze razy ktoś napisze że silniki w tych motorkach są japońskie ... Standard of Japan a Made in Japan to taka mała różnica
Offline
wejdziccie na forum tzr 50 jakie tam maja problemy z ta markowa japonska maszyna, przy ich problemach to chinskie czesci i motorowery wydaja sie markowe
Offline