tylko wyjatkowy dekiel by sie nie kapnal ze to wiecej niz 50 ccm, nawet jak Cie nie kontrola zlapie to wystarczy ze bedziesz mial jakis maly wypadek i juz dojda co to tam jest to jak juz tak chcesz to lepiej to zarejestrowac normalnie na 125 ccm i jezdzic bez prawka
Offline
A w przypadku trwałego uszkodzenia kogoś będziesz mu płacił do końca życia jakąś tam kwotę.
Offline
Za kolejne tego typu "porady" (lekceważenie i namawianie do łamania prawa):
diablo_radek napisał:
Szkoda kasy. Kup moto 125 i zarejerstruj na 50. Ja na lato właśnie tak zrobie i kupie sobie YAMAHE YZF R125
diablo_radek napisał:
U mnie policja tak nie krąży a tym bardziej nie zna sie na silnikach. Np YAMAHA YZF 125 w niej nie ma widac silnika. Te głupie gliny sie i tak nie skumają
będę fundował ostrzeżenia.
Offline
0/54 ??
Offline
No połamały mi się wszystkie zęby na zębatce zdawczej ale jeździł łańcuch jakoś się łapał. Przy zbyt ostrym ruszaniu przeskakiwał dźwięk straszny jak przeskakiwał ale jak było trzeba jechał.
Chyba ze 30 km przejechałem na tym
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-09-19 18:38:22)
Offline
No to pewnie będziesz miał łańcuch też do wymiany.
Teoretycznie to jest przecież nie możliwe, żeby jeździć bez (w sumie) zębatki
Offline
Dzisiaj moja pierwsza jazda zetką z odblokowany modułem i zębatka 15z. Licznikowe 83 z lekkiej górki
Offline
arek50 napisał:
Dzisiaj moja pierwsza jazda zetką z odblokowany modułem i zębatka 15z. Licznikowe 83 z lekkiej górki
Ja za jakieś 80 km będę odblokowywał ciekawe ile poleci
Offline
lukas12949 napisał:
Ja za jakieś 80 km będę odblokowywał ciekawe ile poleci
Naprawdę warto, nawet na 15z powyżej tych 9 tys czuć takie "odejście"
Offline
automateusz napisał:
No to pewnie będziesz miał łańcuch też do wymiany.
Teoretycznie to jest przecież nie możliwe, żeby jeździć bez (w sumie) zębatki
Łańcuch sprawdzałem nic mu się nie stało, a zębatkę już zmieniłem bo oryginalną 12z zmienilem po 3300km i leżała w domu teraz chyba kupię 14
Offline
to szuper
Offline
ja dzisiaj tez sprawdzalem modul odblokowany, zebatki oryginal (13z) 55 km/h licznikowe przy 8,5 - 8,7 K (zalezy od wiatru) a na gps pokazywalo 60 km/h sprawdzalem ze 4 razy
do tego po zmianie modulu odpala bez ssania i bez dodawania gazu
Ostatnio edytowany przez goth666 (2012-09-19 22:06:21)
Offline