Honda produkuje w Chinach, w swoich/na zlecenie fabrykach, z jakością, jaką znasz, czyli bardzo dobrą. I cały czas mówię, że w chinach możesz dostać silnik kiepski za grosze i silnik świetny za sporą kasę.
Aha wdłg. Cb taki zestaw Chinski Lifanka jest o niebo lepszy od Japonskiej Takegawy??
Nie i skąd taka myśl?
To dlaczego kupiłes hondę produkowana w Japonii jak ty tak wolisz lifanskie zestawy? od japonskich?
Co to za durne gadanie? Gdzie ja pisze, że wole lifańskie zestawy od japońskich????? Mówię, żę lifański zestawik ma już dobrą jakość, Hondowski zestawik miałby bardzo dobrą jakość, czytaj ze zrozumieniem.
Co do mojej Hondy, ta niestety jest już innej klasy motocyklem i jest produkowana całkowicie po Japońsko-Hiszpańskiemu w Hiszpańskiej fabryce Montessa. My mówimy o gównianych motorkach za gówniane ceny jak honda dax, honda cd 70, cub 50... Czy rozmawiam z tępą osobą? Bo już mnie na prawdę nuży aż taka nie zrozumiałość.
A czy oni patrza tylko na Azje itp.?
Tak, jako główny rynek zbytu wszystkich pojazdów do 250 ccm.
Offline
m4niek napisał:
Chinczyk może zrobic tylko nie rozchodzi się o to, nam chodzi o to ze nie ma co tak chwalic tych zestawów bo niby maja ten podobno znaczek Lifanka ale to nie oznacza ze jest o niebo lepszy od tych zestawów od Łosi ;p Bo wy je djaecie na miano jakosci zestawu do łosia Takegawy..
PickNick napisał:
Jest o niebo lepszy od tych zestawów do łosi. Mają ten podobno znaczek od Lifanka, tak jak inne mają znaczek podobno od Hóndy. Jak będą zestawy pracować, okaże się w praktyce, jak ci którzy je kupili je rozjeżdżą.
Stąd taka myśl
Miałem tu na mysli zestaw do łosia Takegawy
Ostatnio edytowany przez m4niek (2012-03-01 22:14:14)
Offline
Łosie mają zestawy za 50 zł, są kompletnie do niczego. Te zetkowe zestawy kosztują sporo i produkuje je poważna firma, podobnie produkowane są elementy dla hondy, zwykle jeszcze lepiej, ALE W TEN SAM sposób, czyli przez chiny. Dotarło?
Gdzie z takim badziewiem, do jakiegokolwiek porównania?
http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-7 … 91683.html
Offline
Miałem tu na mysli zestaw do łosia Takegawy
I sa to te same zestawy ktore do wakacji lub do nastepnego roku beda kosztowac tyle samo co te łosia wystarczy poczekac.
Dochodze do takiego wniosku ze trzeba zakonczyc offtop'a bo jak widac ja mam swoja racje ty masz swoją Z tego moza wywnioskowac wiele ze Honda wspołpracuje z Chinami daje im te licencje ale Chinczyki robia go za tansze pieniadze i na tym zarabiaja a Honda nie chce stracic klijentow bo słynie z jakosci
Offline
m4niek, skończ fantazjować, wróżyć z fusów i nie rób niepotrzebnego chlewu w temacie.
Offline
lifan, senke, zongshen to i tak chińskie firmy i moim zdaniem nie ma różnicy w jakośći wykonania.
Offline
Lifan jako jedyny chiński producent sprzedaje motocykle w USA pod SWOJĄ WŁASNĄ marką:
http://www.americanlifan.com
dla mnie to wystarczająca rekomendacja
Offline
15 km zrobione, więc cylinder właściwie dziewiczy, na razie nakręciłem pracę silnika: http://youtu.be/WTWYiGX4Jfc
Offline
a da się już odczyć ze to te 72ccm ??
Offline
Da się odczuć przede wszystkim wyższy moment obrotowy przy niższych obrotach (gdzie 50-ka się muliła). Na razie kręciłem silnik tak do 5 tys. obr./min, może przez chwilę ciut więcej. No i przy kopaniu na prawdę czuć dużo większą kompresję, 50-kę odpalałem ręką, tutaj raczej miałbym problem. Poza tym po wymianie Zetka więcej pracowała na luzie na postoju niż jeździła.
Ale tak się wsłuchiwałem dzisiaj w wolne obroty i nie wiem czy jestem przewrażliwiony czy nie, ale silnik trochę chodzi jak sieczkarnia (może kwestia dotarcia albo mi się wydaje).
Offline
No właśnie ??? zawory ???
Offline
Nie, zagasiłem go i odpaliłem. Czyli uważasz PickNick, że nie jest to normalna praca silnika?
Offline
Polecałbym zajrzeć do zaworów, chociażby profilaktycznie, jak będą rozregulowane, to dobrze, jak będą w porządku, to trzeba dotrzeć, rozjeździć i po 1500 km sprawdzić, jak dalej tak będzie, to chyba "ten typ tak ma" i jeździć.
Offline