Witam, czy ktoś z was oddawaj w ciągu ostatnich 6 miechów obrotomierz od Zetki na gwarancji ?? Obrotomierz zepsuł mi się jakoś chyba w październiku i od tamtego czasu nie mają nigdy na stanie.
Offline
Wydaje mi się, że jest jakiś termin realizacji naprawy gwarancyjnej ??? są przecież odpowiednie ustawy i przepisy, trzeba poszukać i "panu rysiowi" z serwisu przedstawić razem z konsekwencjami. 6 miechów to przegięcie.
ps. poprawiłem temat na bardziej konkretny.
Offline
Dokładnie. Trzeba iść przygotowanym, okazać gwarancję, zepsuty przedmiot i ogłosić ''panu Józiowi" odpowiedzialność karną za brak wymiany
Offline
A jeżeli słownie nie poskutkuje to od razu najlepiej na piśmie, wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru do siedziby Rometa.
Offline
mi się wydaje że maja 1 miesiąc na zrealizowanie gwarancji ale nie jestem pewien spytaj się wujka google jak to wygląda
Ostatnio edytowany przez Lares2112 (2012-03-22 15:23:55)
Offline
U mnie na zegary musiałem czekać około 8 miesięcy . Gdy dzwoniłem do ROMETA to twierdzili że narazie nie składają ZETEK i nie mają na magazynie . Ale jakieś 2 miesiące temu mi przyszły .
Offline
nie ma takiego czegoś ja nie maja bo nie składają zetki i nie chce im się zamówić. On maja zasrany obowiązek je zamówić jak jest taka potrzeba. a nie czekać jak kolega wyżej mówi 8 miesięcy przecież to jakaś kpina
Offline
Naprawa gwarancyjna ma być przeprowadzona do 3 tygodni zdaję mi się. To że na serwis Rometa się powydzierałem to nic nie dało i nic nie da, oni tylko składają zamówienie że taka część jest potrzebna i tyle. A odpowiedzialnym za sprowadzanie części i reszty jest Romet. Próbowałem dzwonić do głównej siedziby ale nie mogłem się dodzwonić. Tata mi mówił że jest coś takiego jak Federacja Konsumentów. Ale pierwsze może list tak jak mówi Sławkowski, jeżeli to nie podziała to pozostaje mi tylko tam iść i wtedy mogą im nawet wytoczyć sprawę w sądzie.
Offline
Najpierw pismo podparte przepisami listem poleconym za potwierdzeniem odbioru (kopie pisma sobie zostawiasz), prosisz, a właściwie żądasz odpowiedzi na piśmie.
Czekasz później na odpowiedź jakieś 2 tygodnie, zobaczysz co się będzie działo.
Możliwe, że wtedy szybciutko pozytywnie załatwią sprawę w Romecie (to by było dla nich najrozsądniejsze i myślę, że tak by to wyglądało). Jeżeli dostaniesz jakieś bzdurne pismo, że nie mają części to dla Ciebie jest super sprawa, dla nich totalna lipa, tyle, że prawdopodobnie nikt na piśmie Ci takiej odpowiedzi nie da.
I teraz jeżeli Cię znowu oleją i nic nie zrobią, to bierzesz potwierdzenie nadania listu. kopię swojego pisma, warunki gwarancji, które chyba są w książce serwisowej (chociaż muszą one być zgodne z ogólnymi przepisami) i zasuwasz do Federacji Konsumentów i wg mnie masz załatwioną sprawę pozytywnie.
Jeżeli dostałbyś jakąś śmieszną odpowiedź i znowu odwlekanie w czasie, to zabierasz jeszcze to pisemko dodatkowo do Federacji Konsumentów.
Ale jak nie wiesz jak się za to zabrać to od razu kieruj się do Federacji i nie czekaj, bo już minęło za dużo czasu, pewnie Ci powiedzą dokładnie jak sprawę ruszyć, jakimi przepisami się podpierać itd.
Offline
W moim przypadku szło im to jak "krew z nosa" więc nie wiem jak może być u was . Od teraz jeśli coś mi się zepsuję to już mam ich w dup*e i sobie będę sam naprawiał a nie będę czekał na gwarancję .
Offline
Myślę że uderzę odrazu do federacji bo rzeczywiście to już za długo trwa. W serwisie rometa pokazywał mi maila którego wysłał z zamówieniem i odpowiedź że nie ma na stanie, to z kąd mi to wezmą. Zobaczymy co z tego będzie.
Offline
Jeśli nie chcesz czekać to kup sobie nowy . Ale ja na twoim miejscu jeszcze trochę bym poczekał w końcu obrotomierz nie jest taki potrzebny .
Offline
prosze bardzo, cytuje z kasizeczki serwisowej rometa:
pkt 9. Warunki Gwarancji
paragraf 8:
"Naprawa wadliwego pojazdu powinna nastapic w odpowiednim terminie, nie dluzszym niz 24 dni robocze. W przypadku skomplikowanego charakteru wady pojazdu, a takze koniecznosci wykonania przez gwaranta ekspertyzy w zakresie przyczyn uszkodzenia pojazdu oraz w razie innych, nie dajacych sie usunac przeszkod, teramin naprawy moze byc przedluzony przez gwaranta stosownie do okolicznosci"
widac ze romet pomyslal troszke o tym co pisze bo jasno mowi ze w razi skomplikowanej awari termin moze zostac wydluzony, nie jest to skomplikowana awaria, ale romet ma prawo takie cos stwierdzic. Wedlug prawa sa na czysto chyba
Offline
Słyszałem o problemach z obrotami i zegarami , jak się bardzo chce mieć sprawne to chyba trzeba zamówić osobiście , jeżeli nie zamówisz osobiście inaczej jeszcze sobie troche poczekasz
Offline