Witam ponownie
Temat chyba przerobiony.
Wymieniłem śrubę od regulacji zaworu wydechowego, zrobiłem regulację zaworów.
Dokładnie sprawdziłem GMP - wykręcona świeca i obserwacja tłoka, okazało się, że jest on dokładnie gdy na magnecie znak "T" pokrywa się ze znacznikiem na głowicy (nie kreską przy T).
Po odpaleniu moto chodziło w porząsiu
Po rozgrzaniu i przejechaniu kilku km znowu słyszalny metaliczny brzdęk, ale tym razem dokładnie przyłożyłem ucho do "serca mojej niuni..." aż po wydech...
...i jak słychać metaliczny brzdęk wydobywa się z okolic katalizatora.
Odkręciłem osłonę i już było ciszej, także wygląda na to, że największe zamieszanie zrobił wydech.
Także myślę, że teraz chyba już pozostało tylko jeździć i mieć z tego frajdę.
Przy okazji podniosłem iglicę o jeden ząbek (oczywiście problem ze sprężynką i odbijaniem "gazu" musiał mnie dopaść), regulacja gaźnika i jestem chyba w końcu zadowolony
Offline
Jak jechałem ostatnio zetką licznikowe 80 przy końcówce obrotów, to naszła mnie refleksja jakby to fajnie było tak jechać przy 7-8k rpm. No nic, trzeba zbierać na 72
Offline
Najważniejsze , że moderator problem rozwiazał ;P
Offline
Myślę, że nie ma co kombinować więcej.
ps. Sławek jestem
Offline
To lepiej nie kombinuj , bo dobrze chodzi Moderatorze Sławku
Offline
Tak ale u mnie GMP (górny martwy punkt tłoka) jest właśnie wtedy, gdy "T" jest równo na znaczniku głowicy.
Offline
Też o tym myślałem, możliwe, że ten typ tak ma. Zresztą na początku już zwróciłem uwagę na to , że dźwigienki chodzą lekko na boki (mają luzy)... w poprzedniej głowicy czegoś takiego chyba nie było. Chociaż ciągle mi się wydaje, że coś w wydechu brzęczy.
Offline
zaraz jadę odprowadzić motorek do garażu mam tam stara głowice i zobaczę czy dźwigienki maja luzy na pewno coś jest nie tak nie może tak stukać chodzi jak diesel normalnie ... ;/
Offline
Sprawdź i napisz co i jak.
Offline
ok bylem sprawdziłem i chyba wszystko wiem w starej głowicy luzy są minimalne po poruszeniu w bok dźwigienki zaworowej żaden dźwięk się nie wydobywa lecz po poruszeniu w bok dźwigienki w zestawie 72cc jest stukanie to znaczy ze ma większy luz .... i to jest chyba nasz problem albo dzwikienki sa wadliwie wykonane albo głowica miejmy nadzieje ze dźwigienki . jutro przełożę dźwigienki ze starej głowicy mam nadzieje ze są takie same i zobaczymy co będzie się działo
Offline
Ja na razie nic nie kombinuję, zostawiam jak jest. Tylko jak siebie znam to za jakiś czas się do tego znowu dobiorę. Czyli będziesz ściągał głowicę ??
Offline