Mam pytanie czy Zetka ma silnik wysokoobrotowy??
Offline
nom raczej tak do 11 tysięcy obrotów
Offline
MZ (jeździłem dwa lata) ma dwa wspaniałe patenty. (1) osłona łańcucha. (2) zawieszenie/mocowanie silnika na śrubie łączonej gumą - komfort bez porównania a była to pojemność 150 i nie chodzi mi o prędkość a o komfort jazdy i pracy silnika. No i przyszło mi z konieczności zamienić pojazd i straciłem M i zostało mi samo Z
(2) oto komfortowa śruba-łącznik silnika w MZ
(1) osłona łańcucha.
Może komuś się przyda http://hoth.amu.edu.pl/~intr/pliki/serwis/serwis.htm - trochę rzeczy można wykorzystać przy naszej Zetce.
Ostatnio edytowany przez srubekl (2011-03-31 12:59:31)
Offline
srubekl, a stopki centralnej nie da rady przeszczepić z MZ ?
ps. wymienili Ci Zetkę, czy dałeś na luz i pozostałeś przy "starej" ?
Offline
Nadal jest totalny brak kontaktu z ich strony. Naprawiłem wady sam i wrzuciłem na luz. (malowanie tłumika, regulacja gaźnika, polerka lakieru, zaprawki na ramę. No i w końcu maszyna "prawie jak nowa" Hit-Bit to wielki KIT Dobry patent z tą stopką od MZ do Z muszę sprawdzić.
Offline
sprawdź tą stopkę, miałeś MZ to coś może wykombinujesz.
co do Hit-Bit to ręce opadają i szkoda klawiatury....
Offline
PickNick napisał:
Silnik wysokoobrotowy posiadają wszystkie motocykle.
Nie wszystkie motocykle posiadają silnik wysoko obrotowy, większość motocykli z klasy chopper/cruiser ma silnik niskoobrotowy.
Offline
Tak na prawdę nie można dokładnie powiedzieć do ilu obrotów kręci się silnik niskoobrotowy gdyż ta wartość jest bardzo umowna.
Offline
a jak by tak wsadzić to http://moto.allegro.pl/kinroad-quad-atv … 77132.html (nawet nie wiem czy by pasował)
Offline
Mam pytanko wy też tak macie jak ja że np. zrobie 10km i jak dotykam ręką silnika to 1-2 sekundy i musze zdiąć ręke bo nie wytrzymuje bo taki jest gorący czy to każdy tak ma , musi tak być czy moja zetka jest taka??
Offline