Witam mam taki problem otóż Przykręcając Tłumik do Głowicy to Pękła Mi Szpilka Problemu by nie było gdyż się ułamało i szpilka została w głowicy i Teraz nie wiem jak ją wykręcić może znacie jakiś sposób ???
Offline
Nic z tym nie zrobisz Prawdopodobnie nie obejdzie się bez wymiany cylka. Na przyszłość radzę tą szpilkę założyć lepszą i wkręcić ją na pastę ceramiczną stosowaną w smarowaniu klocków hamulcowych. Współczuje kolego.
Offline
Ja mam problem tego typu , że Gubie te nakrętki . Za słabo je po prostu dokręcam . Teraz dokręciłem je tak solidnie , że jak się nawet zcalą z cylindrem to będę zadowolony , wiesz , serwis może coś podziałać , nie takie rzeczy tam robią ;]
Offline
Można rozwiercić otwór nagwintować i dać jakąś normalną śrubę żeby się trzymało. Ale przed tym polecam pojechać do jakiegoś mechanika aby sprawdził czy nie da się z tym nic zrobić.
kiterman napisał:
Ja mam problem tego typu , że Gubie te nakrętki . Za słabo je po prostu dokręcam . Teraz dokręciłem je tak solidnie , że jak się nawet zcalą z cylindrem to będę zadowolony , wiesz , serwis może coś podziałać , nie takie rzeczy tam robią ;]
Po pierwsze nie z cylindrem tylko z głowicą. Z cylindrem to może w 2T.
Po drugie nie polecam serwisu tylko jakiegoś normalnego i ogarniętego mechanika.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-03-31 20:02:15)
Offline
marszol90 napisał:
było już ! szukaj dobrze. Ja miałem to samo. Wystarczy wziąć wiertarkę i mniejsze wiertło i nawiercic w srodku w tej szpilce otwor, nie za głeboki. I potem w ten otwór wkrecic mniejsza srubę i wykrecic calosc
Jeszcze chyba trzeba nagwintować ten mały otwór. Ale moim zdaniem i tak są małe szanse że wyciągniesz tym sposobem bo gwint w głowicy będzie przeszkadzał.
Offline
Klusek napisał:
marszol90 napisał:
było już ! szukaj dobrze. Ja miałem to samo. Wystarczy wziąć wiertarkę i mniejsze wiertło i nawiercic w srodku w tej szpilce otwor, nie za głeboki. I potem w ten otwór wkrecic mniejsza srubę i wykrecic calosc
Jeszcze chyba trzeba nagwintować ten mały otwór. Ale moim zdaniem i tak są małe szanse że wyciągniesz tym sposobem bo gwint w głowicy będzie przeszkadzał.
no trzeba trzeba. Da radę, bo sam tak robiłem. Potem we sklepie nowe szpilki i git.
Offline
Ja seryjne szpilki wydobyłem bez wyjmowania silnika kosztem delikatnie porysowanej ramy. Musiałem tylko nagwintować prawy otwór patrząc od czoła silnika ponieważ wiertarka szła tam pod kontem.
Offline
Temat Zamykam
Dziękuje Wszystkim Za rady udało mi się to rozwiązać ten problem tymczasowo nie wykręciłem tej szpilki tylko wkręciłem foto niżej troszkę gwintu lapnęło i już niedługo Kupuje cylek 80ccm
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2012-04-01 13:08:05)
Offline
Następnym Razem To nie Będę Szpilek wkręcać tylko śruby
Offline
Racja , śruby lepsze i mocniejsze niż te seryjne szpileczki . Ważne , że teraz można normalnie jeździć
Offline
Właśnie nie.. śruba się wkręci i dotknie końcem gwintu ściany głowicy. A wtedy jak się ułamie to trzeba będzie ściągnąć głowice bo nie będzie już tak łatwo jej wykręcić. Przerabiałem to przy Ogarze 900 kolegi. Moje seryjne.. co najlepsze obie na raz puściły po 1000 km .. http://allegro.pl/szpilki-szpilka-wydec … 73875.html Kupiłem takie i puki co trzymają. Przed wkręceniem nasmarowałem je smarem miedziowym
Offline