Witam chcem kupic za jakis czas silnik do mojej zetki 50. Silnik oczywiscie 125. I moze polecacie inne silniki niz oryginalny od zetki 125. Moze jakies lepsze firmy? a jak nie to gdzie kupic silnik 125 nowy i ile mnie to wszystko wyniesie, ogolnie co kupic;) i jak to jest bedzie zar. na 50 i bez strachu moge smigac?
Offline
Silnik z zetki 125 to najlepszy silnik do zetki jaki jest, robią po 50 tyś km z palcem w nosie. Jak chcesz, to możesz zamontować silnik 250 ccm (tak na prawdę 230 ccm) diabolini w technologii OHC 18 km (bardzo dobra jakość, 1800 zł) lub OHV (większa bezawaryjność, mniejsza moc, 16 km, wieczny rozrząd), zamówić od hondy crf 230 a nawet zakupić przerobiony silnik od hondy crf 230 z big borem na 250 ccm i innymi pierdołami co daje dobre 23 km (http://crfsonly.com/reviews/engines-onl … g-bore.php). Wybór należy do ciebie.
Ceny 125 są bardzo wysokie, polecam używkę i tak nic nie stracisz na tym, bo założę się, że silnika tego nie zajedziesz. - 10 hp
230 ccm- OHV ~1200 zł z gaźnikiem, no i trzeba by było już zainwestować w filtr powietrza gąbkowy. - 16 hp
230 ccm - OHC ~1800 zł + gaźnik mikuni = 2000 zł, bardzo fajny silnik, jakościowo bardzo bliski hondzie, cenowo z resztą też. - 18 hp
230 ccm - OHC, 6 biegów + keihin = Honda, oj nie wiem, pewnie gdzieś z 4000 zł - 18,7 hp
230 ccm -OHC, 6 biegów + keihin + big bore = 4000 zł + 600 euro ~23 hp
Wybierz opcję dla siebie.
jak byś brał z zetki, to bierz z zetki 125/90.
Jak chcesz, to będę miał na sprzedaż silnik 125, akurat u mnie jest od rometa k125, ale to ten sam.
I pokazuję też dla tych co piszą bzdury, że Zetka to gó*no, bo nie ma opcji tuningowych...
Zapomniałeś o prefix.
Offline
http://allegro.pl/honda-cbf-125-silnik- … 69807.html ten silnik mozna zamontowac do zetki? jak tak to co potrzeba jeszcze do niego dokupic? ;d
Offline
Popieram , silnik który mam u siebie w zetce różni się od tego co ma mój kolega w 125/120. Z tego co widzę po 6.000 km ma problemy ze skrzynią biegów . Często reguluje gaźnik itp. U mnie jest wszystko jak nalezy . Nie wiem dla czego on ma wdowodzie rejestracyjnym jest wpis , że jego silnik jest mocniejszy o klika kucy mech.
Offline
Mam pytanko, a mianowicie wiem że Zetka 50 ma taką samą rame jak Zetka 125. Więc nie powinno byc żadnych problemów z wymianą silnika. Ale czy jak wstawie silnik 125cc do Zetki 50cc to czy bedzie ona chodzic poprawnie ? Mam tłumik przelotowy i wymieniony moduł. I jeszcze jedno pytanko, ile moja zetka wyciagnie z tym silnikiem ?
Z góry dzieki
Offline
Ciekawe jakby 2T wsadzić do Zetki ... , pewnie niezły odlot by był . W sumie można pomyślec i popróbować ;]
Offline
a po tuningu aprilla 125(am6) to i 170 pociśnie.
Offline
radziu, AM6 to silnik który ma seryjnie 50ccm. Więc do niego co najwyżej można włożyć Big Bore 98ccm (ile takie wgl. do niego są). 125 ccm w 2t które np montuje Aprilia są to silniki Rotax 122 (od 1997r) a wcześniej był Rotax 123 o ile dobrze pamiętam.
Klusek, w pełni odblokowana (tzn. zmieniony wał i korbowód, gaźnik, zdjęte ograniczenia z obu króćców) Aprilia Rs 125 poleci 190 - 200 km/h przy spalaniu 11-12l
Offline
a no to sorry za pomyłkę... jakoś nigdy nie interesowały mnie 2t
Offline
2T - Spalanie UP/\
Offline