Witam chciałem was się spytać bo z nudy byłem na stronie rometa i zobaczyłem rometa crs 50 i chciałem się was spytać czy lepiej dołożyć 1000zł i kupić crs czy za 2900 kupić routerka ws 50.
Na zetke nie patrze bo w ogóle mi się nie podoba jakoś za bardzo ;(.
I najważniejsze mniej awaryjne żeby było wygodne mam 185cm wzrostu i 64kg wagi.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Zdjęcia obu motorków:
1.
2.
Offline
Jak bierzesz pod uwagę routera to tylko rok 2011, sporo było o tym na forum że 2012 nie ma dolnej łapy od ramy i nie wiemy jak to ma się kupy trzymać No i powiem Ci, że CRS jest wyższy i to dość sporo
Offline
Bierz Crs-a
Offline
Myślę, że nie. Ja mam zetke i ma ten sam silnik co w crs-ie. Teraz 1800 km nabite i nic sie nie działo i nie dzieje. A patrzyłeś na crs-a na rok 2012? Według mnie o wiele ładniejszy.
Offline
Router jest wygodniejszy. Ma szybszy silnik (nie taki mułowaty jak crs czy zetka) Ale musisz kupić to co Ci się podoba. Jak będziesz dbał to obydwa będa bezawaryjne a jak masz wziąć tego co Ci się nie podoba bo "inni radzili" i codziennie bedziesz wchodził do garażu i wkurzał się że nie kupiłeś tego co ci się podobało to wiesz ..
Offline
Okręt napisał:
Router jest wygodniejszy. Ma szybszy silnik (nie taki mułowaty jak crs czy zetka) Ale musisz kupić to co Ci się podoba. Jak będziesz dbał to obydwa będa bezawaryjne a jak masz wziąć tego co Ci się nie podoba bo "inni radzili" i codziennie bedziesz wchodził do garażu i wkurzał się że nie kupiłeś tego co ci się podobało to wiesz ..
Wygodniejszy? Zgoda, ale szybszy silnik? Osiągami to jest to samo, ale reszta na korzyść zetki/crs'a, bo tam masz pionowy cylinder, a co za tym idzie większa żywotność silnika, ale za to mniej części do tuningu, da się przeżyć. Jeżeli miałbym wybierać między Routerem 2012 a CRS 50 to zdecydowanie to drugie, bo nowy Router niestety moim zdaniem został za przeproszeniem spieprzony, a CRS ma lepsze wykonanie i da Ci więcej frajdy z jazdy po bezdrożach. Myślę, że warto dołożyć.
Offline
Wiem router słabo wygląda tylko ten silnik mi się wydaje że jest mocniejszy a w tym crs trzeba wymieniać moduł na odblokowany czy nie bo w zetce trzeba a w tym motorku nie wiem
Offline
Paweł napisał:
Okręt napisał:
Router jest wygodniejszy. Ma szybszy silnik (nie taki mułowaty jak crs czy zetka) Ale musisz kupić to co Ci się podoba. Jak będziesz dbał to obydwa będa bezawaryjne a jak masz wziąć tego co Ci się nie podoba bo "inni radzili" i codziennie bedziesz wchodził do garażu i wkurzał się że nie kupiłeś tego co ci się podobało to wiesz ..
Wygodniejszy? Zgoda, ale szybszy silnik? Osiągami to jest to samo, ale reszta na korzyść zetki/crs'a, bo tam masz pionowy cylinder, a co za tym idzie większa żywotność silnika, ale za to mniej części do tuningu, da się przeżyć. Jeżeli miałbym wybierać między Routerem 2012 a CRS 50 to zdecydowanie to drugie, bo nowy Router niestety moim zdaniem został za przeproszeniem spieprzony, a CRS ma lepsze wykonanie i da Ci więcej frajdy z jazdy po bezdrożach. Myślę, że warto dołożyć.
Silnik ma inne zębatki a co za tym idzie ma mniejsze obroty przy tej samej predkosci
Offline
Ja bym brał na twoim miejscu CRS ;]
Offline
A jeszcze jedno czytałem w internecie że zipp pro 50 jest lepszy od rometa i teraz mam dylemat który wybrać ale chyba skłaniam się ku bardzie zipkowi ;D
Offline