Cześć. Jakieś 2 miesiące temu kupiłem tylnią zębatke 38. Dopiero kiedy do mnie dotarła uświadomiłem sobie że może Zetka być baaardzo słaba. Wcześniej założyłem na przód 14 i już był efekt. Długo zwlekałem z założeniem gdyż ojciec zabardzo nie miał czasu a też bałem się że nie ruszy z miejsca. W Zetce wkurzał mnie słaby v-max (musiałem jechać na małych obrotach aby nie katować silnika) Dzisiaj wkońcu był czas i założyłem
Pierszy start
Przękreciłem kluczyk, nacisnęłem starter, Zetka zaczęła do mnie mówić Sprzęgło, 1 i jazda. Ku mojemu zdziwieniu Zetka ruszyła całkiem żwawo (troche gorzej jak na 14/52) Dla mnie start świetny. Skoro taki start to trzeba zobaczyć co będzie jak się rozbuja
Wyjazd na ulice
Znowu pięknie ruszyła, 2 bieg był bardzo długi, 3 też elegancka dość długa i w końcu 4 Nie sprawdzałem dokładnego v-max'u gdyż nie chciałem już wyjeżdzać na 3 pasmówke więc zadowoliłem się osiedlową ulica
Praca silnika
Zetka ładnie jechała. Moim osiągnieciem było 60km/h (licznikowe) przy 7tyś obrotów. Dla mnie szok. Silniczek ładnie chodził, nie wył. Zupełnie inne moto.
Dla kogo 13/38??
Zębatka 38 jest 20 razy tańszą alternatywą od cylindra 72ccm. Mi to w zupełności wystarcza. (nie jeżdze dużo po mieście a moment obrotowy jest naprawde przyzwoity)
Nie radzę zakładać tej zębatki osobom które katują Zecie poprzez świece, palenie gumy czy jakieś wyścigi, lecz tym którzy jeżdżą spokojnie oraz tym którym zależy tylko na dobru Zeci
Pozdrawiam
Offline
o czyli mówisz że zdaje egzamin? a próbowałeś podjazd pod górkę? bo nie chciałbym żeby moja zetka zdechła przy pierwszym lepszym podjeździe a nie wspominając o terenie...
Offline
zlukalbys jaki jest v-max na tym przelozeniu? tylko oczywiscie nie licznikowe, rzeczywiste
Offline
Mój v-max kiedyś na tym przełożeniu wynosił na prostej 70km/h przy 9 tyś obr. i wiecej nie ruszył ,a z dobrej góry to 80-85km/h. ;p Ogólnie to opłacało się wymieniać.
Offline
a co myślicie o przełożeniu 14/46 zębatkę 46z kupił by bez problemu bo taka jest oryginalna w ogarze 900 i prawdopodobnie pasowała by do naszych maszyn. Myśle że było by to tez nie najgorsze rozwiązanie.
Offline
Okręt napisał:
Ona nie jest wygięta ..
no i co z tego? nie ma różnicy czy to bedzie prosta czy wygieta , no oczywiście ceną sie róznią 2x droższa jest.
Offline
14/52 tez 7tyś obroty obroty i też 60km/h
Offline