Chyba właśnie te od Z150 wszyscy kupują ;d
Offline
U mnie koleś w Zetce50 ma założoną z tyłu zębatkę od Bartona Fighter-a( płaską) i zapie...a jak by miał założoną 70-tke,łańcuch nie idzie po skosie tylko prosto.Nie raz widziałem jak ten szaleniec puszczał się za jakąś ciężarówką i jechał za nią ze dwa metry od burty z tyłu!
Offline
Na 13/38 ile max poleci zeciunia? Bo na 15/38 na 1 musze zmieniać pod większą górę
Offline
Witam,
Mam pytanie o zębatkę 47z - przeglądałem forum i kilka osób ma ją zamontowaną.
Nie mogę jednak znaleźć informacji od czego jest ta zębatka ? (bo na pewno nie od zk50
Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/show_item.php?item=3327273126
(ZĘBATKA TYŁ TYLNA NEKEN GB STREET ZUMICO GR500 47z)
Pytanie do tych co mają wiedzę w tym temacie - czy będzie pasować ? :>
Różnica jest w ilości zębów jak i w kształcie (nie jest wygięta ale to chyba nie problem ?)
Pozdr
Offline
Na 13/38 masz ochotę założyć 14z z przody i masz krótkie biegi, sporo mocy, po żadna górkę nie trzeba redukować, (przynajmniej u mnie) v-max około 85km/h zależy bo z wiatrem ponad 90 darłem i na 8rpm masz 70km/h, muwie tu oczywiście o prędkościach ,,licznikowych". Chętnie bym założył 14z ale mam lekko skrzywiony wałek zdawczy i jeszcze bardziej szarpało by łańcuchem. Mógł byś coś jeszcze napisać o jeździe na 15/38 i rozumiem że masz większy cylinder?!
Ostatnio edytowany przez rafcio15 (2013-06-27 17:55:12)
Offline
rafcio15 napisał:
...i rozumiem że masz większy cylinder?!
No właśnie w tym problem że mam 50 ccm i nwm czy kupować 72 czy odłożyć sobie kase na np. air maxy
Offline
Kolego wyżej 2x, jak założysz 14Z to masz dłuższe biegi, nie krótsze.
Offline
Tak trochę głupio napisałem, ale chodziło mi o to że cały czas jeżdżąc na 13/38 myśli się o wsadzeniu zębatki 14..... Bo na tym przełożeniu biegi są zdecydowanie za krótkie.
Offline
GuMiS napisał:
Kolego wyżej 2x, jak założysz 14Z to masz dłuższe biegi, nie krótsze.
Dokładnie tak, im większa zębatka tym dłuższe biegi
Offline
rafcio15 napisał:
Tak trochę głupio napisałem, ale chodziło mi o to że cały czas jeżdżąc na 13/38 myśli się o wsadzeniu zębatki 14..... Bo na tym przełożeniu biegi są zdecydowanie za krótkie.
Przełożenia 14/38 są optymalne , jeśli chodzi o Zetke 80.
Mocy jeszcze dużo zostaje
Offline
Witam. Mam zetkę 50cc jak narazie, planuje zarobić i wstawić 80cc.
Mam z przodu zębatkę 15'stkę a jaką założyć z tyłu? Czytałem, że niektórzy wstawiają 47 a niektórzy 38. Która zwiększa osiągi?
Pozdrawiam.
Offline
Ta i ta zwiększy osiągi, 38 bardziej, ale będzie słabszy
Offline