Znalazłem takie coś ale nie wiem czy od 125 będzie pasować:
http://sklep.skutery.olsztyn.pl/pl/p/Ze … 25150-/471
Offline
Będzie, wszyscy z forum na niej jeżdżą
Offline
Witam sezon sie zaczoł a moja zecia dotarta na cylku 72cc +przełożenie 15/52 i mysle nad zmiana na 13/38 ale waże 96kg i z tad pytanie czy to dobry pomysł??
Offline
Ja ważę 95 i w Wielkopolsce na luziku pod większość górek i mostów bez redukcji na 4 biegu, jak jest w bardziej górzystym terenie niech się wypowiedzą tubylcy
Offline
no to trzeba zmienic:) a skrzyzowanie szybko opuszczasz na 13/38??
Offline
przy szybkim "strzale ze sprzęgła" i dobrze wyregulowanym silniku(gaźnik, zawory) zdziwisz się
Offline
bedzie luzna kasa to zmieniam dzeki za posta
Offline
Tomas napisał:
Przy zmianie zębatek na 14/38 muszę majstrować z łańcuchem?
Przy tym przełożeniu prawidłowa długość łańcucha to 108 ogniw. Jeżdżę drugi sezon na takim łańcuchu firmy DID. Smarując go co 600 km, przy przebiegu na nim 3500 km jeszcze go nie naciągałem. Nie ma potrzeby. Powiem jeszcze jak go naciągałem. W moto ubranku ważę 100 kg. Siedzę na moto całym ciężarem ciała opierając się np o ścianę. W tym położeniu kolega naciąga łańcuch uważając na prawidłowy luz. Robię próbną jazdę no odcinku ok 3 km i sprawdzamy luz łańcucha. Zawsze wymaga poprawki. Powtarzam jazdę, jeszcze lekka poprawka, jazda, kontrola i tym sposobem jak wyżej napisałem, przejechałem 3500 km nie regulując naciągu łańcucha. Wracając do przełożenia 14/38. To najbardziej uniwersalne przełożenie. Przerobiłem 13/38, 15/38. Mając dobrze dotarty zestaw 72 ccm, dobry olej to osiągi zetki czasami mnie zadziwiają. Miałem kłopoty z mocą silnika. Przyczyną okazał się wadliwy wałek rozrządu, który powodował jego kiepskie osiągi i doprowadził do rozsypania się łożysk tegoż wałka. Bałem się górek, sporych górek, których w okolicach mojej wsi w bród. Te problemy po wymianie wałka skończyły się.
Offline