Na zdjęciu widać prototyp, który przeszedł pomyślnie próby.
Wersja końcowa wygląda o niebo lepiej Najprawdopodobniej jest to pierwsza ZetKa (a może i pierwszy motorower) na świecie z tego typu instalacją.
Offline
Domyślcie się co to może być. Podpowiedź: przełącznik normal/turbo
Offline
Wertys napisał:
O co ma w tym chodzić? Masz wszystkie kable jednakowe i tym się chwalisz??
Spokojnie kolego. Możemy się domyślać że chodzi o poprawienie osiągów a nie zmiany kabli .. Jestem bardzo ciekawy co to jest. W googlach nic nie mogę znaleźć.
Ale chodzi o moc silnika?
Ostatnio edytowany przez Okręt (2012-05-13 21:37:55)
Offline
W googlach nic nie znajdziesz, bo ja jako pierwszy to zrobiłem. To nie zmienia nic w silniku. Podpowiem, że ta kostka po lewej oblepiona taśmą to odblokowany moduł.
Ostatnio edytowany przez automateusz (2012-05-13 21:46:37)
Offline
instalacja podtlenku azotu?
Offline
Nie, nitra nie montowałem.
@Okręt Tak! Czyli jest to niewykrywalne podczas przeglądu technicznego
Mam zamontowane dwa moduły. Zgadywać jak to jest zrobione.
Ostatnio edytowany przez automateusz (2012-05-13 21:52:29)
Offline
zapewne panów od przeglądu zainteresuje bardzo ciekawa ingerencja w zapłon...
Offline
Raczej ZetKi nie będą rozbierać poza tym teraz wszystko jest ukryte
Offline
@Okręt Tak! Czyli jest to niewykrywalne podczas przeglądu technicznego
Wszystko fajnie pięknie tylko na przegląd wystarczy w 30sek wsadzić stary moduł i masz to samo...
Offline
jak dla mnie gra nie warta świeczki, no i musisz pamiętać że gaźnik trzeba regulować po zmianie modułu
heh właśnie chciałem napisać to co kolega wyżej xD
Ostatnio edytowany przez radziu0700 (2012-05-13 21:58:29)
Offline