Mam w garażu warsztat to z narzędziami problemu nie ma.
Dobra dzisiaj rozebraliśmy tarcze (korki) wyglądają jak nowe nie były sklejone, spieczone wg. mnie, kumpla i mojego taty brakuje czegoś pod tym dekielkiem na 4 srubki.
PS: Dobra znalazł się winowajca (chyba) ten główny tryb który współpracuje z kołem zębatym pracuje za "ciasno" i w ten sposób nie ma sprzęgła.
Offline
tak to ejst bardzo mozliwe, pod tym trybem znajduje sie tulejka zoabcz czy jest w calosci i czy nie ma uszczerbkow lub zgniotow, wygiec. Na twoim miejscu kupilbym tryby ktore sa pod sprzeglem (dla czystego spokoju) zaplacisz za to okolo 40zł plus przesylka a bedziesz mial spokoj
Offline
Wszystkie tryby są ok, tylko ten jeden już go szlifuję więc jeszcze troche i będę składał .
Offline
Ja też tak mialem, rowniez balem sie ze spalilem sprzeglo ale do wieczora wszystko ustalo. Gdyby spalil sprzeglo to poszedl by dym i bylby dzwiek. Polecam postawic motor na kilka godzin na bocznej stopce zeby olej splynal. Sory za brak polskich znakow ale z tel pisze. A i odradzam oleju ktory uzywasz lepiej oddaj go tacie do samochodu, tez go uzywalem i zrobil mi sie czarny po 400km od wymiany. Polecam motula 5100
Ostatnio edytowany przez lukas12949 (2012-06-10 16:44:40)
Offline
ja tam dobrze użytkuję i czarnego nie mam .
A kolegi Benzer już naprawiony podpieliśmy kamień do wiertarki troche przeszliwowaliśmy i chodzi luźno już złożony, jeździ ładnie .
Temat do zamknięcia CzaQQ dostajesz plusa bo tylko TY wiedziałeś co mogło się stać zanim rozebraliśmy go
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2012-06-10 17:21:34)
Offline