Tak jak w temacie.
Zetka+
Przód:13z zmieniona na 14z
Tył:52z,za niedługo zmieniam na mniejszą bo za duze ma obroty a za małą prędkość,max wycisnołem po prostej 73km/h na max obrotach(12tys)
Ostatnio edytowany przez Xenon (2010-11-20 18:15:00)
Offline
Zetka z kwietnia
Przód : 15z
Tył: 52z
Teraz ma dosyć w porządku obroty, jechałem nią licznikowe 80 z mega górki, standardowo po prostej jedzie 68 km/h, co w rzeczywistości daje ok 60-65km/h.
Offline
Ja mam standardowe zębatki i osiągi mnie zadowalają
Wiem, że idzie spokojnie 80 km/h po prostej, bo znajomy jechał za mną autem a potem, z delikatnej górki wyprzedziłem niemiecki autokar (na krajowej 8), czyli z górki tak do 90 km/h. Przepisem na dobre osiągi jest dobre dotarcie, a ja docierałem swojego tak jak się dociera ścigacze i jestem zadowolony
Offline
Licznik masz z dużą wadą, wymień póki masz gwarancję. Także docierałem dając w tłok, tylko sobie mniej więcej skalibrowałem licznik do pokazań z gps, a i tak przekłamuje, przez wibracje pewnie.
Docierałem jak najwięcej hamując silnikiem, przy tym wymieniłem olej po 30!km. W docieraniu to mam doświadczenie, tylko kurde w 2t, a w 4t to biorę z książki i znajomych.
Offline
PickNick licznik mi pokazuje do 60 km/h a potem staje (do tych 60 idzie równo w GPS'em), a te 80 km/h jechał ziomek autem (nie doczytałeś?).
PS. Gwarancji już dawno nie mam ;/
Offline
u mnie jak się wkręci na te wysokie obroty idzie taj jak użytkownikowi Xenon , tylko że na fabrycznych zębatkach. tylko moduł był zmieniany
Offline
Jeżeli o mnie chodzi, to odradzam wymianę zębatki tylnej na dużo mniejszą, co prawda zrobiłem to w crs50 a nie w zetce ale przy tym samym silniku. W moim oryginalnie było chyba z tyłu aż 60 zębów, efekt był taki, że przy zamkniętym liczniku obrotów jechał jakieś 55 km/h (mierzone autem). Wykombinowałem sobie, że jak zmienię na 45 zębów to będę mógł spokojnie pojechać z 75 km/h na prostej. Kupiłem nową zębatkę tył -45z, przód -13z i łańcuch wszystko za prawie 120 zł, musiałem zapłacić 20 zł tokarzowi za rozwiercenie otworów w tylnej bo nie pasowały minimalnie, kilka godzin motałem się z wymianą całości... efekt? na prostej ledwo pojadę 65, a pod górki które podjeżdżałem spokojnie na 4 teraz muszę za każdym razem redukować. Z tego co potem doczytałem się na różnych forach, to wystarczyło kupić zębatkę przód 14 lub 15 zębów za trzy dychy, wymienić w 10 minut i śmigać z lepszym efektem.
Offline
pasuje przednia zebatka od ogara 900 do zetki?
Offline
Jak czytam o waszych osiągach itp to mi się słabo robi że moja Zetka to jakas niepełnosprawna jest. Wszyscy zapierdzialają aż miło nawet bez modyfikowania maszyn a ja na fabrycznej Zetce wyciagam 40-42 przy 6,5 tys. Jak słysze ile niktórym idą przy takich obrotach to się zastanawiam czy jestem za gruby i za wielki (187cm/ok90kg) czy moja Zetka jest wytworem tak maksymalnie chinskim że aż boli
Offline
to ja cie pociesze na 13z przy 8,5tys obrotach jechałem okolo 49km/h,po zmianie na 15z z gory wycisnołem 84km/h
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-04-01 15:36:24)
Offline
nic nie robilem. Tak jak napisałem jest fabrycznie ustawiony bez zadnych modyfikacji... bo sie na tym nie znam:(
Offline
Kily napisał:
Jak czytam o waszych osiągach itp to mi się słabo robi że moja Zetka to jakas niepełnosprawna jest. Wszyscy zapierdzialają aż miło nawet bez modyfikowania maszyn a ja na fabrycznej Zetce wyciagam 40-42 przy 6,5 tys. Jak słysze ile niktórym idą przy takich obrotach to się zastanawiam czy jestem za gruby i za wielki (187cm/ok90kg) czy moja Zetka jest wytworem tak maksymalnie chinskim że aż boli
witaj w klubie mam identycznie jak ty i 130 km przejechane
Offline
mam takie pytanko do osob ktore maja na przedzie 15z i modul odblokowany- ile wam idzie na prostej przy 6,5tys??
Offline