ja mam 14z i jeżdże na 8k obrotów a jak ty chcesz jeździć na 15z przy 6,5k obrotów to sie nie opłaca zmieniac bo u mnie jak jade na 14z przy 6,5k obrotów to niedosyć że na 4 biegu ma cieżko iśc to jade tyle samo co na oryginale
Offline
ale v-max lepsze ja swoja zetka przy 14z max obroty max jechałem na prostej okolo 73 a teraz po zmianie na 15z 80 przy max obrotach
Offline
Ja mam jeszcze fabrycznie wszystko to 70 licznikowe a obrotomierz 9,5k pokazywał ;0 ale w obroty nie wierze bo pewnie było więcej .
Regulamin napisał:
- Maksymalny rozmiar podpisu to 350x250px.
- Każdorazowe złamanie regulaminu jest nagradzane Ostrzeżeniem.
Miałeś i tak już za dużą sygne o kilkanaście px, teraz jeszcze powiększyłeś więc dostajesz OSTRZEŻENIE. // Blu
Offline
Dzisiaj doszedł do mnie moduł z allegro ( taki - http://allegro.pl/show_item.php?item=1549518231 ). Wymieniłem go, później zmieniłem jeszcze zębatkę na 14 z i potestowałem osiągi. I tak:
Przed wymianą modułu, zębatka 13z:
na prostej, max 8k obrotów, prędkość 53-55 ( prędkości licznikowe ).
z górki, obroty do 10 dochodziły niekiedy, prędkość 70 max.
Po wymianie modułu, zębatka oryginalna (13z):
na prostej, obroty do 10,5-11, prędkość 70.
z górki, obroty podobnie, prędkość 80 max.
Po wymianie modułu i zębatki na 14z:
na prostej, obroty do 10,5-11, prędkość 75.
z górki, obroty podobnie, prędkość 80-83 max.
Tak by to u mnie wyglądało.
Osobiście lepiej mi się jeździło przed wymianą zębatki, a po wymianie modułu. Miał niezłego kopa, a przez tę zębatkę jakby trochę dłużej się zbiera. Zastanawiam się czy nie powrócić do 13z. Jeszcze jutro pojeżdżę, może zmienię zdanie
Z tego co zauważyłem to po takim katowaniu silnik się dość mocno nagrzał. Jak myślicie, mogę jeździć na prostej z obrotami 9-10 k? Nie jest to szkodliwe dla silnika? Czytałem gdzieś, że dla 4 suwa lepiej jak ma wysokie obroty
Offline
PickNick napisał:
Dla tego silnika obroty rzędu 9-10 k, są bardzo szkodliwe. Grzanie silnika nie wchodzi tutaj w grę.
Nie czytałem całego tematu masz na myśli że obroty 9-10k dla zetki są szkodliwe??
Offline
Pewnie, że są szkodliwe, pierścienie silnik pogubi i tyle, to nie japonia, a nawet dla japońskich silników, które mają czerwone pole od 10k obr, te obr są szkodliwe.
Offline
Ja polecałbym zmienić na 15z w tedy można sobie 60km/h jechac spokojnie przy 9tys obrotach a v-max na prostej byś wycisną z około 70- 75km/h MAX bo wiecej nie pujdzie zetka,Tylko już we dwie osoby pod gore troche by było ciężko
Offline
PickNick napisał:
Pewnie, że są szkodliwe, pierścienie silnik pogubi i tyle, to nie japonia, a nawet dla japońskich silników, które mają czerwone pole od 10k obr, te obr są szkodliwe.
PickNick jak jeżdżę zetką to kręce ja do 8-8.5 no może dwa razy tylko wpadło na czerwone
To jakie obroty są najlepsze dla Zetki??
Offline
do czerwonego pola , ja ciagle jeźdze srednio 10tys - 11 tys i to od 600km do obecnego stanu 2100km i nic sie niedzieje
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-04-23 10:43:41)
Offline
Xenon napisał:
Ja polecałbym zmienić na 15z....Tylko już we dwie osoby pod gore troche by było ciężko
Ja na 14z zauważyłem już że ma muła we dwójkę ;/ Fajnie się teraz jeździ na tym odblokowanym module Przedtem mnie wszyscy wyprzedzali a teraz to ja trzymam się tyłu samochodu jadącego przede mną xD
Offline
Ja mam 14z to jak jade w dwie osoby to czuje że ma ciężko i większa górka to nie obedzie się bez redukcji na 3
Offline
panowie, mam takie pytanko- mowa tutaj o tym ze "w miare zdrowe" obroty dla silnika to 8-9tys. W takim razie po co wymieniac modul na odblokowany, skoro zablokowany kreci do 8-8,5??
Offline