Zetkowicz1997222 napisał:
Czyli co mam zrobić najlepiej ?
Bo ta dziura jest nie duża , olej kropelkami leci co jakiś czas .
Pierw bym musiał troszke naprostować tą nóżkę bo ona się wbiła w to ;p
Potem natłuścić i zakleić b.mocnym klejem , to powie ktoś mi może jaki najbardziej by się nadał ?
Wyprostuj nóżkę póżniej odtłuść np.birolem,spirytusem lub acetonem powierzchnię i użyj do tego Poxiliny która do tego będzie się najbardziej nadawać.
Offline
Co do poxipoliny to to nie jest kit? bo kiedyś coś takego kupowałem i bardziej było jak plastelina niż klej i słabo trzymało i było nieszczelne.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-07-02 12:11:53)
Offline
Dziwne bo rury hydrauliczne i centralnego ogrzewania znakomicie uszczelnia i twardnieje do tego stopnia że można w niej wiercić jak w stali.
Offline
Ja polecam Poxipol króciec z Rometa k-125 czy tam Z-125 przerabialem rozcinalem zeby pasował pod zetke i skleiłem poxipolem i juz rok jezdze i nic sie nie dzieje;p
Offline
Poxipol zadziałał , polecam w 100 % już 3 dni się trzyma ;]
Zakleiłem całe oczko bo jak kawałek zakleiłem to przeciekało dalej
Offline
bd sprawdzal drutem ;] przez wlew
Offline
do silnika lej zawsze 700 ml i będzie dobrze
Offline
Przy 0,7 może przelać, zależy ile starego oleju zostanie. Poza tym jak mu będzie silnik brał olej to może się o tym dowiedzieć za późno.
Offline
a dzieje się coś jak przeleje sie minimalnie ponad zaznaczone "max"???
Offline
Jak minimalnie to nic nie powinno się dziać, ale ja bym na wszelki wypadek spuścił poniżej max.
Offline
http://allegro.pl/bagnet-miarka-oleju-r … 29375.html
A to da rade wkręcić i sprawdzać stan oleju ????
Offline
Powinno zdać egzamin, tylko potrzebował byś kogoś z Zetką która ma sprawny wskaźnik oleju żeby sobie go "skalibrować" czyli zaznaczyć min i max poziom.
Offline
Mi parowała czasami przy niższych temp., ale nie na tyle, żeby nie można było sprawdzić poziomu oleju.
Offline