Benzer na tych zdjęciach wygląda, jakby miał się zaraz rozpaść hehe
Offline
Rozpaść to Ty się możesz. Po co go myć? Jak brudny to chociaż widać, że użytkowany, nie lubie takich pucusiów bo zaraz widać, że wypocwany to pewnie się rozleci, raz w miesiącu myje i to wystarcza, za dużo to też nie zdrowo
Offline
Dobra zrezygnowałem z planu sprzedazy, dlaczego?
Mam dobra jednostke 125cc, a jak go sprzedam to i tak bede musial sie pieprzyc, zeby jakas 125cc zarej. na 50, wiec plan odkladam na bok, przez najblizsze 4 lata i tak bedzie uzywany sporadycznie, zazwyczaj weekendy, bo Internat.
W planie jest "kapitalka" silnika, bo rama jest OK i nic nie wymaga napraw.
Mianowicie:
-Wymiana prawego karteru (cieknący olej) lub po prostu dam to do pospawania ojcu, ale pewnie okaże się, że to jakaś gówniana podróba, a nie aluminium i nie da rady pospawać.
-Przy okazji założenie 150cc, bo jak juz zwale cylinder, glowice to mozna to zrobić
-Wydech WM Sport, bo moja przelotowa juz sie znudzila, jest brzydki, stary, maly i wgl. juz mi sie znudzil
-Nowy slimak
-Nowy licznik
Takze, 200 zl w portfelu, jutro jade na zlom, zeby to wszystko z garazu wywalic, w przyblizeniu bedzie 500 zl czylirazem 700 zl
Na "remont" wyjdzie mi 430 zł bez kupna karteru.
Do tego jeszcze jutro jade do serwisu ogumienia po opone, jakas uzywana, ale z db bierznikiem, jakas sobie znajde, bo mojej to juz nie ma .
Bylbym zapomnial, przy okazji otwartego silnika wymienie lozyska na skrzyni na jakies porzadne od FAGA , zeby mi te chinskie gdzies nie walnelo.
Przy okazji pytanie do czerwonych, glowicy sie nie wymienia w 125cc przy przejsciu na 150cc?
Offline
Głowice się zostawia. Jak wymienisz łożyska w skrzyni, to silnik powinien przelecieć 100 tysięcy km. Ogarnij mocowania, bo masz coś nie tak i zrób mocowanie górne silnika. A chińskie wali w okolicach 60-80 tysięcy km. Na razie są 2 przypadki, jeden to extremalnie użykowany motocykl, a drugi, to mocno użytkowany motocykl z wymianami oleju do traktorów co 10 tysięcy km, więc jak na razie nic nie wiadomo.
Offline
Dospawać mocowanie od głównej rury na której leży zbiornik i dać je do górnego mocowania? Dolne mocowania już ogarnięte :0
Łożyska założę C3, powinny wystarczyć.
Offline
Dospawaj górne do tej ramy, gdzie u mnie są fabrycznie mocowania i sprawdź geometrie mocowań względem siebie, bo co z tego, że silnik wszedł gładko jak go skręcisz i będą ogromne naprężenia i ci dalej popęka.
Offline
Wszystko pomierze i porobie i mam nadzieje, że wykaże się taka bezawaryjnoscia jak 50/72cc bo w ramie mam wszystko gotowe, zaczynajac od najmniejszej śrubki, a koncząc na lancuchach itp
Offline
ZMIANA PLANÓW
Silnik oddałem do naprawy, będzie w poniedziałek, ma zostać naprawiony, bez rozpołwaiania.
Motocykl w całości sprzedaję.
Offline
Masz racje ;D
Offline
Tęsknię za starymi czasami (
Offline
Robiąc uszczelniacze przy okazji zajrzałem do skrzyni i sprawdziłem rok temu zakładane sprzęgło, strzałem w dziesiątkę było kupno sprzęgła (tarcz) za 70 zł, po roku czasu, palenia gumy, stawania na koło, pałowania po lasach, zużyło się z 0,52mm do 0,50mm ), wiem bo kupując tarcze kupiłem jedną dodatkową
Offline
Offline