Teraz pewnie się zdziwicie . Byłem dziś na serwisie po 326km na przegląd tam gościu gada, że mogę iść na miasto, ale wolałem zostać (To tak jak bym zostawił motor z kluczykami na środku drogi i poszedł) i patrzeć co gość robi. Na początek popatrzał czy są dokręcone śrubki, potem pytał czy dobrze jeździ i czy coś mi się w nim dzieje no to powiedziałem ,że jeździ zajebiście i nic się nie zepsuło to potem pobiegł po taka miseczke i po olej i teraz najlepsze (MIAŁEM seryjny olej od 0 do 326km gość spuszcza, a tu żółty olej HAHAHHA! A ja mówię myślałem, że już czarny, a gość na to : "to dobrze jeździsz jak żółty" No i tyle wziął 60zł za to chciałem potargować do 50, ale się nie chciał zgodzić powiedział tylko, że jak bym był u niego na drugim serwisie/sklepie 40km dalej to tam bierze po 100zł no i na koniec powiedział, że drugi przegląd za darmo, dał mi długopis jakąś torbę podał rękę i elo ;D.
Przeniosłem twój temat tutaj, razem z postami, mogłeś tu napisać od razu zamiast zakładać niepotrzebny temat. // Grabar
Offline
No to nieźle w moim przypadku było nieco inaczej . Przyjechałem na przegląd sprawnym motorowerem a odjechałem popsutym. Tak poza tym to poza wyczyszczeniem i zmianą oleju nie zrobili chyba nic, nie podkręcali śrub, nie naciągnęli łańcucha a do tego coś spieprzyli bo przy nieco mocniejszym dodaniu gazu przy obrotach 1-3tyś nie łapie mocy i gaśnie i jeszcze do tego coś stuka przy 5tyś obrotów w górę. Do dupy z taką robotą.
Przeniesiono wraz z tematem.
Ostatnio edytowany przez Famiru (2011-09-01 16:21:30)
Offline
U mnie nawet nie odpalał go To i nawet dobrze. A łańcuch to sam naciągałem bo po 200km już miał 4cm luzu i 2x przeskoczył mi.
Przeniesiono wraz z tematem.
Offline
Zamieżmam w wymienić olej. To bedzie juz trzecia wymiana oleju (800km). Jak tu juz wyczytalem najlepszy jest Castrol. Czy ten z allegro " power" moze byc czy to nie do zetki http://allegro.pl/castrol-power-1-gps-1 … 25042.html czy moze wybrac ten: http://allegro.pl/ulepszony-castrol-gps … 77900.html
Ostatnio edytowany przez Crystian15 (2011-09-22 21:01:28)
Offline
srubekl napisał:
A Romet standardowo leje olej RACING 4T 10W-40 LIQUI MOLY (chyba pełny syntetyk, ale głowy nie dam) więc po zmianie na lepszy olej przy docieraniu czuć różnicę od razu? Ten olej wygląda na całkiem niezły.
Sorry ale się mylisz. Bynajmniej w moim przypadku i kolegów. Jak na przegląd jedziemy to we 2. I ZAWSZE kolo leje olej VECO czy coś takiego. To za dobry olej nie jest chyba, więc jak na 3000km pojade na przegląd to mi wleja ten syf dojade do domu i zmienie na Castrol GPS
Offline
Maka_17 napisał:
Sorry ale się mylisz. Bynajmniej w moim przypadku i kolegów. Jak na przegląd jedziemy to we 2. I ZAWSZE kolo leje olej VECO czy coś takiego. To za dobry olej nie jest chyba, więc jak na 3000km pojade na przegląd to mi wleja ten syf dojade do domu i zmienie na Castrol GPS
Jemu chodziło pewnie o to, że w książeczce serwisowej jest napisane żeby lać ten LIQUI MOLY.
Offline
Ja wlałem do swojej zetki dzisiaj jakiegoś lotosa 10w40 i na razie chodzi dobrze.
Dałem 20zł za litr
Offline
o kurcze Stary, to pojeździłeś na tym oleju....
skutki gównianego oleju wychodzą jednak troszkę później.
Offline
Nie no napiszę jeszcze później jakie są efekty. Ale można powiedzieć że jakby tak lepiej chodzi na tym który wlałem (tak naprawdę nigdy nie pytałem i nawet nie wiem co mi do zetki lali do tej pory...).
Offline
Chyba jednak do zetki lepszy byłby ten od smażenia frytek, niż ten za 60 zł/l przez budowę silnika i brak filtra oleju. Płacić dużo za coś, co robi krzywdę silnikowi - bezcenne.
Offline