panowie z czego najlepiej bedzie zrobić podkładki pod zegary ?
Offline
http://moto.allegro.pl/nowy-gaznik-keew … 33880.html przy takich gaźnikach są kable i na takie gaźniki działa zmiana modułu
Offline
Te kable przy gaźniku to ssanie. Nie ma to wpływu na blokadę czy jej brak. A blokada w module działa inaczej, niezależnie czy masz gaźnik oryginalny, tuningowy, ze ssaniem, bez, czy z Kamaza.
Offline
tego nie wiedziałem zawsze myślałem że to tak działa . to jak działa blokada na module
Offline
Jak wiadomo, w bardziej nowoczesnych jednostkach ( znaczy bardziej niż silnik Jawki czy WSKi ) tzw. zapłonem steruje moduł. Ten odbiera informacje o obrotach silnika ze specjalnego czujnika, i w ten sposób oblicza kiedy silnik ma dostać iskrę. Blokada na module ogranicza zakres obrotów, blokując częstość tej iskry, tzn. nawet jeśli otworzymy przepustnice maksymalnie, dając więcej paliwa, silnik nie wkręci się na wyższe obroty ponieważ nie dostanie większej częstotliwości zapłonu ( tzn. wcześniej wymienionej iskry ). Czasami jest to rozwiązane inaczej, ale tak to zazwyczaj działa we wszelkich motorowerach. To tak mocno w skrócie. Np. w silnikach wyposażonych we wtrysk paliwa działa to zupełnie inaczej.
Offline
Hm ja również miałem wybór ogar lub ws 50 i wybrałem ws 50 poniważ ogar zbytnio mi się nie podobał za duzo plastików a ws 50 zwinny i bardzo rewelacyjny motorek . Ja od siebie polecam ci ws 50 .
Offline
Swojego Routera mam juz dokładnie 1 miesiąc i bez awari mam juz zrobione cos koło 560 km bez zadnych awari .Spisuje się znakomicie .
Offline
Żadnych nawet wgl rąk do niego nie pchałem . Teraz znaczy musze bo bede wymieniał olej i filtr przeczyszczał ale to normal . A tak jezdze nim dzień w dzień i nic pali bez jakich kolwiek problemów .
Offline
Hm ja tam wiesz nie powiem ci ze ogar jest zły bo nie miałem okazji na takim nawet jechac . Też słyszałem ze są awaryjne ale jak ktoś kupuje po to by tylko jezdzic nie wiadomo jak to nie jest motor do jakiegos jezdzenia nie wiadomo jak .
Offline