to nie jest szklane tylko plastikowe . odkrec z przodu te dwie śrubki na tej chromowanej osłonie i ci wyjdzie cała lampa. gdy ją wyjmiesz to są tam takie " zatrzaski " ktore trzymaja lustro ( to chromawane wnetrze lampy ) i to lustro sie trzyma na zatrzaskach i one sa metalowe wiec mozliwe ze jeden zatrzask sie odpiąl i teraz puka o tą chromowana odwodke co jest na lampie i mozliwe ze z tego powodu wystepuje to brzęczenie. troche to skomplikowane ale pracy jest na 5 minut bo wystarczy odkrecic te dwie śrubki o zobaczyc czy zatrzaski trzymaja. mysle ze sobie poradzisz ; )
Offline
Motorower napisał:
ok, a napiszesz w wielkim skrócie jak montować te bagażniki do ws 50 ?
Nie montowałem tego ale z tego co widzę to jest banalne. Przykręca się to do oryginalnego bagażnika wski za pomocą 4 śrub i czterech płaskowników.
Offline
mam pytanie odnośne zmiany pojemności czy trzeba przy zmianie na 80 ccm trzeba wymieniać wał ? bo wiem że przy 125 ccm trzeba
Offline
patryksi11 napisał:
mam pytanie odnośne zmiany pojemności czy trzeba przy zmianie na 80 ccm trzeba wymieniać wał ? bo wiem że przy 125 ccm trzeba
Niema czegoś takiego jak 80ccm.
50, 72, 88, 110, 125
Do 72ccm nie trzeba.
Offline
72 jeszcze wytrzyma ale jak byś zakładał 88 to już niestety jest ryzyko , że wał nie wytrzyma . Jeżeli wymieniasz na większy cylinder niż 72ccm to wymiana wału jest raczej konieczna .
Offline
Jedno pytanie - da się "utwardzić" tylny hamulec bez wizyty w serwisie?
Teraz chodzi mi on bardzo luźno, co mi dość mocno przeszkadza - hamulec zaczyna hamować dopiero po mocnym nadepnięciu - ma po prostu luzy.
Chciałbym, żeby jego zakres ruchu był niewielki a lekkie hamowanie następowało już przy niewielkim dotknięciu hamulca.
Offline
Da się tylko nie wiem ile masz przejechane i czy szczęki (nie twoje tylko w będnie) nie wytarły się nadmiernie.
Jeżeli szczęki są jeszcze dobre to na cięgnie hamulca przy kole jest nakrętka i trzeba ją przykręcać aż do momentu gdy pedał będzie miał niewielki skok.
Myślę że pomogłem.
Offline
zalecany jest skok dźwigni hamulca ~1,5 cm, regulacje najlepiej robić na centralnej stopce tak, żeby po regulacji koło swobodnie się kręciło.
Offline
Wkurzają mnie ludzie , którzy mają zetki i mówią , że router nie wyciągnie powyżej 70 . Jechałem nim 76km/h na podstawie licznika z yamahy tzr i gps , więc proszę Was znawcy skończcie już te brednie (dziwne , że każdy kto ma routera ws50 sądzi , że jedzie powyżej 70km/h , a zetkowicze sądzą , że nie pojedzie powyżej 65 km/h) . Napisałem szczerą prawdę .
Offline
Panowie ten dzien jak dla mnie troche pechowy poniewaz mialem czolowke z slupem jakos pryz 30 km/h lecz wolalem siebie poodzierac niz motor. nic pawaznego mi sie nie stalo troche poodzierany. ale moto ma wgnieciony bak i koncowka od zmiany biegow (ta z gumką) opadła a tak to jest wszystko ok. mam pytanie. czy zna sie ktos na blacharce ?
oto jak wyglada ten bak.
mogl by mi ktos doradzic jak to zrobic zeby wygladalo to ' tak jak wczesniej ;d ' i w miare niska cene?
dodam ze jest to wgłebienie w baku.
z gory dzieki. pozdrawiam.
Offline
No widze nieźle musiałem walnąć ale ja bym to zamalował i nie ruszał tego bo tak samemu tego nie zrobisz bo jak wyklepiesz bak od środka . A dobry blacharz za taką usługe napewno zeche sobie troche .
Offline
Tego już się raczej nie da wycisnąć, kup szpachlówkę, i jedź do sklepu z lakierami z tym bakiem, lub inną lakierowaną częścią aby ci namieszali taki lakier i nabili do "sprayu". Potem ładnie zaszpachluj, wyszlifuj, oklej czymś bak aby malować tylko to miejsce. Potem ścierna pasta polerska aby wyrównać poziom lakieru. Widać i tak trochę będzie, zależy jak się przyłożysz i jaki lakier namieszają, ale napewno nie tak jak teraz. Albo zostaw tak jak jest, tylko zabezpiecz żeby nie rdzewiało. Wyjdzie cię to jakieś 50 PLN, i trochę pracy.
Offline