Witam.
Tak jak w temacie, mam problem z tą nóżką. Chodzi o to że poluzowała się śruba, a ja nie mam bladego pojęcia jak ją dokręcić bo to wygląda na jakiś nit czy coś, nie wiem jak się za to zabrać. Cholernie denerwuje mnie to jak zetka wchodzi na 6 tyś obr. wtedy ta nóżka zaczyna strasznie wibrować i normalnie bolą uszy xD
Myślałem nad wcisnięciem tam jakiejs podkładki czy coś w tym stylu ; ) Mam sporo takich błahych awarii, a spowodowane to jest olbrzymim wibrowaniem zetki. Dlatego zamierzam powkładać wszędzie gdzie się da gumowe podkładki xD
Pozdrawiam ;]
Offline
Nie rozumiem jak ci się poluzowała? Ale ja mam właśnie gumową podkładkę w prawej pod nóżce dla pasażera . Ledwo co ją wcisnąłem ale jest teraz ok trochę ciężej się rozkłada ale za to tak nie dyrczy jeśli o to ci chodziło
Offline
To wymień podnóżek i przy kolejnym zakładanym przez Ciebie temacie dopisz prefix.
Offline
Podnóżek od pasażera ma śrubę normalną, i jeszcze ten podnóżek (przynajmniej w Astonie) ma taki wystający kawałek i musi w blaszkę wejść w dziurkę, mi się ta dziurka wyrobiła, to pospawałem i jest jak nowe ;p.
Offline
oj ludzie tma jest sworzen. Mi tez sie poluzowala. Podnozek jest na sworzniu, od dolu podnozka jest zawleczka, nalezy ja rozgiac i wyciagnac potem od dolu lekko klupnac w sworzen i wyskoczy sam do gory, powoli wyciagnac podnozek tak zeby niepotracic czesci (jest tam 1 plytka z wyzlobieniami na kulke, kulka a pod kulka mala sprezynka) Mi tez latal osobicscie rozwiazalem ten problem tak ze wywalilem ta kulke i sprezynke. Pod blaszke dalem wyciety z starej detki rowerowej kwadrat i na gore podnozka pod sworzen tez taki sam. Sworzen wsadzilem i zabezpeiczylem. Minus jest takiz e nie da sie teraz zamknac tego podnozka bo i tak sie otworzy ale z drugiej strony cale zycie jezdze na otwartych bo w razie wypadkuz etka oprze sie na kierownicy i podnozku a nie na bocznych plastikach.
Offline