wiesz jakbyś poszukał trochę na forum to sam byś sobie odpowiedział na to pytanie, ja ci nie odpowiem na to pytanie bo zetke mam od tygodnia ale osiągi z tego co słyszałem to w granicach 60-70 km/h
Offline
Osiągi, to mniej więcej 50 km/h zablokowany, ale jak w nim zmienisz moduł, to już jest 60
Offline
Jechałem Zetką 50 Classic kuzyna i przy ok. 7500-8000 RPM nie pamiętam dokładnie bo to było dawno jechałem 47km/h wg. GPS.
Polecam Benzer Aston, Zumico GR500 .
Offline
Ja się dzisiaj zdziwiłem. Może to z racji niskiego ciśnienia, bo włóczą się burze po okolicy, ale Zetka pod górę - 72 metry w pionie na odcinku 1,5 km - szła licznikowe 50/godz.
Przeważnie nie patrze na zegary, ale teraz spojrzałem bo jakoś tak za szybko mi było... Obroty niecałe 9k. Sam tego nie rozumiem... To niemożliwe przecież.
A konkretnie odpowiadając na pytanie - bardzo dobrze mi sie jeździ i jestem zadowolony z tej maszyny. Cieszę się że nie posłuchałem szyderców, że "chińczyk", szajs itp. To dobry motor.
Offline
Osiągi to około 65km/h po odblokowaniu. Drogie części. Wygodna. Ja osobiście wolał bym poziomy silnik lepsze osiągi i przyspieszenie, ale gorsze wykonanie.
Offline
Ogólnie polecam zetke, tylko najgorsze w niej to chyba te drgania, ale idzie się przyzwyczaić
Tyle z mojej strony
Offline
Bardzo polecam te motocykle. Mam już ją ponad 2 lata i jak na razie nic nie wymieniałem oprócz oczywiście : wymiany oleju :-) Zetka jest bardzo wygodna. Jeśli chodzi o moje osiągi to zawsze 60km/h na prostej - zetka jest cała zablokowana
Offline
Czy warto kupić Zetkę?
Z pewnego punktu widzenia nie warto:
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=1378
Lepiej kupić od razu prawdziwy motocykl, jednak jeżeli nie posiada się Prawa Jazdy na motocykl - trzeba przepłacać.
Jak już wydasz kasę na ZETKĘ 50 i nie będziesz jak księgowy, to zakochasz się w tym motorku na całe życie.
Offline
Jakby iść dalej tym tropem, to może w tej cenie kupić samochód ??? coś by się znalazło.... ale chyba nie o to chodzi.
A co do Zetki, to nie widzę za bardzo dla niej konkurencji w podobnej cenie, jeśli chodzi o nowy motorowerek (stosunek jakość/cena dla mnie jest jak najbardziej OK). Zawsze można kupić jakąś fajną biegówkę japońską czy włoską ale to już trzeba cenę Zetki pomnożyć razy X.
Offline
Teraz za cenę trochę ponad 3600zł zetke50 się opłaca.Lecz dalsza eksploatacja może nie być już taka tania tzn.części zamienne są droższe i trudniej dostępne do pionowego 139FMB w porównaniu do innych motorowerów z poziomym silnikiem 139FM.Jakość jest niestety ale na podobnym poziomie co inne chińskie motorowery typu Benzer Aston,Barton TZR czy inne motorowery z poziomym silnikiem ogólnie mówiąc nie robi szału poza wyglądem zewnętrznym który jest bardzo ładny i można pomyśleć że to motocykl o większej pojemności.Zetka jest do lansu wręcz stworzona pisząc do lansu mam na myśli wyjechać na szosę lub ulice rozpędzić się do 40km/h na 4 biegu i toczyć się powoli bo niestety Zetka50 nawet odblokowana nie pojedzie więcej niż 60-65k/h kto twierdzi że pojedzie więcej po prostu kłamie i łże jak pies zresztą przeglądając te forum i inne fora coraz więcej osób podaję takie liczby i potwierdza takie fakty typu:często psujące się obrotomierze,duża masa mała moc,kiepskie wręcz mułowate przyspieszenie.Poczytaj na innych forach opinie to się przekonasz że lepiej kupić np.Leone Diavolo,Barton Fighter.Porównywalna cena,jakość,tańszy tuning na 72cm(ceny zaczynają się od 150zł a do Zetki ok.400zł),lepsze przyspieszenie i v-max itp.A teraz po moim poście zacznie się krytyka i pisanie że to jest nie prawda to co piszą na temat Zetki 50 że to nie jest taka super jak ją o pisaliu na portalu skuterowo.com.
Offline
Ja nie wiem jak z silnikiem bo niedawno kupiłem, ale nie zamienił bym jej leone czy tam bartona, bo to naprawdę fajny motorek, jak bym miał kupować bartona fighter to wolał bym już routera ws, bo przynajmniej ma fajniejszy wygląd
Offline
Gost Rider napisał:
Zetka jest do lansu wręcz stworzona pisząc do lansu mam na myśli wyjechać na szosę lub ulice rozpędzić się do 40km/h na 4 biegu i toczyć się powoli bo niestety Zetka50 nawet odblokowana nie pojedzie więcej niż 60-65k/h kto twierdzi że pojedzie więcej po prostu kłamie i łże jak pies
A Ogar ile pojedzie realnie ??? 68-70 km/h (bo "Racing" chyba zobowiązuje) ??? (Zetka na zdawczej 15z do tych 65 km/h, a nawet ciut więcej dała radę się rozbujać , co i tak wg mnie nie ma znaczenia, bo jest to już katowanie nie tylko w przypadku Zetki)
Każde seryjne 50 ccm 4T pojedzie podobnie.
Zetka swoje waży dlatego seryjnie jest bardziej ospała, ale jest fajnie wyważona i nadaje się do spokojnej turystyki, nawet z tym 50 ccm jedzie przelotowo więcej niż te 40 km/h (bynajmniej na przełożeniu 15/52).
Przy 72 ccm Zetka radzi już sobie całkiem przyzwoicie (nieporównywalnie do oryginału), skuterki 50 ccm 2T zostawia za sobą i na przyśpieszenie i w trasie jeśli chodzi o prędkość przelotową.
Generalnie Zetka jest bardzo wygodna jak na motorower, prowadzi się jak normalny motocykl. Mam kolesia, który ma Ogara i po przejechaniu się moją Zetką przy obecnym setupie był zachwycony, na mułowatość też nie narzekał (wprost przeciwnie)... pomijam kilku innych skutero-driverów.
Z dostępnością części bywa różnie, ale ceny ich są z reguły śmieszne (jedynym wyjątkiem jest cena zegarów).
Offline
jak do spokojnej jazdy jest idealna i najladniejsza moim zdaniem wsrod tego typu motorowerow, widac to nawet na ulicy jak sie ludziska ogladaja czy jade czy gdzies stane, czesto tez sie pytaja czy to 125 czy nawet 250 ccm bo na 50 to nie wyglada moj stary kibel ma lepsze przyspieszenie, ale w nim wrzucasz biegi wiec troche to tez wplywa na czas staru wiekszosc puszek na swiatlach i tak biore, a jak mnie jakis za 100 metrow wymienie to ja go wymine w korku wady napewno sa bo to chinol np. mi troche lancuch obciera o oslonke lancucha, ale podsumowujac nie zamienilem bym zetki na cos innego, no chyba ze z mocniejszym silnikiem
Offline