Tak sobie myślę i panowie chyba mnie czeka dogłębna regulacja gaźnika Mówiłem mechanikowi w Romecie "Wyreguluj pan gaźnik, bo coś jest nie tak", ale chyba nawet nie zaglądną do niego, bo wszystko jak było tak zostało, nawet wspomniałem o regulacji sprzęgła i też się skończyło tylko na moich słowach, bzyka odebrałem po 30 min, z wymienionym olejem. A tak a jak już wspomniałem o tym sprzęgle, czy wy też czujecie szarpnięcie przy wbiciu jedynki na starcie, czy to jest wina niewyregulowanego sprzęgła, czy to jeden z uroków tego motorka i to jest normalne, bo rozmawiałem z jednym starszym właścicielem zetki i mówił, że to jest normalne przy tym motorze, jak myślicie ??
Offline
Ogólnie w motocyklach wbicie 1 biegu to trzask i szarpnięcie, bo 1100-1500 obrotów uderza w 0-400 obrotów. Jak popchniesz zetkę i wrzucisz 1, to nie będzie nic słychać, dla tego podczas dojeżdżania do skrzyżowania, najlepiej wrzucać jedynkę, jak sprzęt jeszcze odrobinkę się toczy, niż po zatrzymaniu, eliminujesz wtedy praktycznie do końca strzał i 1 wchodzi bez szarpnięć.
Offline
Dzięki wielkie Gaźnik można powiedzieć, że już jest podregulowany, bynajmniej Zecia już lepiej załapuje i nie muszę jej już palić jak strażackiej motopompy, że słychać to na pół wsi Do niedawna wyglądało to tak, Zetka postała pow 15 min to już miała opory przy zapalaniu, gasła nawet na rozgrzanym silniki, więc każde skrzyżowanie to była udręka i myśl, czy mi nie zgaśnie.
Offline