Witam. Możecie mi dokładnie opisać jak wymienić cały komplet z cylindrem 72ccm3 lub dać link do dobrego poradnika, ponieważ nie znam się na tym. I czy tutaj jest wszystko potrzebne do wymiany http://smmoto.pl/chiskie-4t-gy6-/628-cy … ston-.html Z góry dzięki za pomoc
Offline
Dopisałem prefix do tematu, poradnik na ten temat już był, ale może ktoś coś jeszcze ciekawego dopisze.
Offline
Ja bym dał do jakiegoś mechanika, który zna się na "chińskich" motorach.
Z jakiego województwa, miasta jesteś?
Ostatnio edytowany przez WiktorZetka+ (2012-10-21 18:42:41)
Offline
ze świętokrzyskiego, a dokładniej z Jędrzejowa. Jutro po szkole pojadę do rometa i się spytam ile by wziął za wymianę cylka i innych potrzebnych części i napiszę na forum
Ostatnio edytowany przez michael26 (2012-10-21 19:11:17)
Offline
Do rometa nie radzę jechać, bo tam będą chcieli bardzo dużo kasy. A jakiemuś mechanikowi dasz 50zł i Ci zrobi.
Offline
tylko nie znam żadnego mechanika znającego się na biegówkach. Może ktoś zna z Jędrzejowa? I drugie pytanie- czy zaraz po kupnie mogę wymienić cylinder na 72ccm3 i normalnie docierać do ok 700km. Czy zmiana cylindra na większy przyspieszy zużycie silnika, sprzętu itp.? I 3 pyt.- czy ten cylek będzie dobry i czy wszystko tam jest potrzebne do wymiany http://smmoto.pl/chiskie-4t-gy6-/628-cy … ston-.html Z góry dzięki za odpowiedź na wszystkie pytania
Ostatnio edytowany przez michael26 (2012-10-21 19:33:42)
Offline
Widać kolega świeży i mało szukał:
http://www.youtube.com/watch?v=7LMWI3g0 … e=youtu.be
Poradnik który przybliży niektórym jak wymieniamy tłok, cylinder.
Osoby które zmieniają tłok i cylinder na większy zapraszam też do czytania:
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=1617
Offline
Radzę wymienić tłok samemu, bo nie jest to trudne. Należy w linku podanym przez Slawkowskiego znaleźć informację, jak zakładać pierścienie tłokowe, przypilnować, żeby łańcuszek rozrządu nie spadł z koła zębatego rozrządu podczas rozbierania silnika i należy rozbroić napinacz łańcucha rozrządu przed założeniem. Pamiętaj o przełożeniu tulejek, wsadzanych w otwory na szpilki pomiędzy cylinder i głowicę, ze starego zestawu. Pracuj spokojnie i w czystym warsztacie, żeby ci nic nie wpadło do korpusu silnika, szczególnie zawleczki trzpienia tłoka.
Offline
Ja także kupiłem sobie 80ccm ten z allegro czarny W środę powinien być, dam sobię radę, ale jak coś jest tata mechanik .
Co do tematu kolego cylinder nowy docieramy 300-500km, wpływu na zużycie silnika większego nie ma, no chyba, że ciągle cisniesz na 11K RPM.
Offline
ja do mechanika raczej bym nie chciał dawać. Może mi ktoś dać link do dobrego poradnika dla laika wymiany cylka 72ccm3 ze wszystkimi potrzebnymi innymi częściami? @GumiŚ123 - dasz linka do aukcji na allegro gdzie kupiłeś cylinder?
Offline
Czarny:
http://allegro.pl/cylinder-tlok-glowica … 01850.html
Srebrny
http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cc … 88583.html
Przy takich sumach polecam:
Przesyłka kurierska pobraniowa
lub
Przesyłka pobraniowa
Offline
Czy oni wiedzą jak wygląda podstawowy cylinder do Zeki (kolor) wątpie w to
Offline
Ja wybrałem czarny bo mam czarny cały silnik i chcę mieć pod kolor, a po za tym srebrny jest droższy
Offline