Najnowszy problem z zetka polega na tym ze gasnie w czasie jazdy gdy jest zimno lub jade w deszczu, z jakiego powodu moze to byc i jak sie tego problemu pozbyc?
Offline
srubekl napisał:
gaśnie gwałtownie czy przerywa i gaśnie?
przerywa schodzi z obrotow i gasnie, wszystko oryginal tylko modul odblokowany, tez mam tak ze ustawie obroty na 1,5 K pojade przyjade zetka ostygnie i wracaja mi obroty przy odpaleniu na 1 K
Offline
Co ma moduł do gaśnięcia? Moduł rozporządza iskrą i praktycznie nie da się go przestawić.
Offline
grzesiek14782 napisał:
Spróbuj założyć zablokowany moduł , może to przez ten odblokowany tak się dzieje
to na pewno nie modul, po zmianie na odblokowany zetka lepiej zaczela dzialac
Offline
Też tak mam i również tylko jak jest zimna...
Offline
Pewnie grypa...
A tak na serio, to po rozgrzaniu też gaśnie, czy na początku jak jeździsz?
Offline
Przy odpalaniu trzeba podnosic ssanie jeśli tego nie robicie (wiem, że to oczywiste ale czasem może ktoś o tym zapomniec). Po odpaleniu najlepiej trochę wkręcic ja na obroty (max 2tyś) i potrzymac ją chwilę. To powinno pomóc żeby nie gasła.
Offline
Odpalasz ze ssania, gazu do 3000-3500 RPM przytrzymujesz 5 sekund, wyłączasz ssanie i tyle, a dla cierpliwych można dalej ssanie trzymać.
To chyba normalne, że bez ssania jest ciężko zapalić, nowe samochody mają ssanie automatyczne, tak samo kible.
Jak chcesz odpalić ze ssania, to na wyłączonym załonie kopiesz 2x kopniakiem, włączasz zapłon, mocne kopnięcie i zapali.
Offline
u mnie na tym odblokowanym module lepiej pali bez ssania problem przynajmniej na razie rozwiazalem zwiekszajac obroty z 1,5 K na 2 K
Offline