No ja mam 15/43 albo 42 i jest bardzo podobnie ale mam wrażenie, że jakbym włożył jeszcze 38 na tył to by było lepiej, tym bardziej, że dużo jeżdżę w trasach, mniej w mieście. Wtedy byłoby 15/38.
PS. Co myślisz nie będzie zeci za ciężko???
Offline
Heh nie pamiętam jak to jest mieć 50 ccm XD nie no żarcik. Myślę, że tak, ale jazda ogólnie jest dużo przyjemniejsza. Dla porównania zetką jeżdżę 2 lata- rok 50ccm, rok 72 ccm. Pierwszego roku zrobiłem 2000km, a drugiego 6000km.
Wydaje mi się, że przyspieszenie jest lepsze, chociaż już dawno na 50ccm nie jeździłem. Biegi są też dłuższe.
Offline
carl napisał:
Heh nie pamiętam jak to jest mieć 50 ccm XD nie no żarcik. Myślę, że tak, ale jazda ogólnie jest dużo przyjemniejsza. Dla porównania zetką jeżdżę 2 lata- rok 50ccm, rok 72 ccm. Pierwszego roku zrobiłem 2000km, a drugiego 6000km.
Wydaje mi się, że przyspieszenie jest lepsze, chociaż już dawno na 50ccm nie jeździłem. Biegi są też dłuższe.
Zgadza się, ale biegi są dłuższe bo masz inne przełożenie. Sam cylek nie daje dłuższych biegów,
Offline
Tylko jak masz zamiar zakładać, to cały napęd nowy, bo wtedy równo się zużywa.
Offline
Witam chlopaki mam male pytanie orginalnie w zetce z tyłu ile zebata ma zebów? ,mam cylka 72ccm ale zakładam na wiosne to
może zebatki tez zmienie? bo ta z przodu to chyba ma 13 zebów orginalnie wiec jak co dzeki za odpowiedz.
Offline
Standardowa zębatka z tyłu to 52z.
A z przodu wolałbym sobie założyć 14z żeby przyspieszenia nie stracić.Chodzi mi tylko aby zmniejszyć obroty w czasie jazdy.
Aktualnie na 13z-43z 60km/h mam na 7.5k
Offline
Niemożliwe. 60km/h ~~ 8500 13/41
Offline