Witam wszystkich. Może ktoś pamięta mój wątek, który kiedyś napisałem. Dotyczył on zaparowanego licznika. Zgłosiłem oczywiście usterkę do tego ******* serwisu, ale od pół roku mówią, że zadzwonią jak przyjdzie.... Więc po namysłach wziąłem się za rozebranie licznika. Jest on zamknięty poprzez zaciśniętą obręcz pomiędzy 2 częściami. Starannie ogdiinałem po kawałku. W końcu dostałem się do środka. Okazało się ze szybka nie jest zaparowana, a zmatowiała. Po długim czyszczeniu była idealnie czysta. Więc zmontowałem z powrotem i gdy już zmontowany licznik wkładałem do motoru okazało się, że teraz mam wielką parę pod kopułą. Ja się pytam czym to może być spowodowane.
Offline
Nie dzwoń do serwisu tylko do importera, tam opieprz serwis i Ci powinni dać. Bo serwis to, albo im się nie chce, albo to biorą i sprzedają.
Offline
Teraz to już mi raczej nie dadzą Bo widać może nie bardzo ale jak ktoś się przyjrzy to na pewno dojży że było otwierane Jeśli chodzi o to czym czyściłem to masz rację plynem do szyb a potem wodą. Potem wytarłem. Być może powinienem zostawić na jakiś czas aż wyschnie. Mam na oku nowy obrotomierz, jezeli sie uda to kupie za grosze, niestety jest zepsuty to moze im wcisne ze sie zepsul
Offline
Też tak miałem. Niepotrzebnie rozbierałeś. A za te liczniki to serdeczne gratulacje dla producenta, importera i zarządcy, za decyzję o montażu w Zeci takiego gó*wna. Big APLAUZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Offline
Ja wczoraj rozbierałem bo miałem żarówki spalone...no i dzisiaj zegary zaparowane
Offline
Po prostu nie są szczelne, wilgoć dociera, a gdy załączymy światła to automatycznie podświetlenie zegarów się uruchamia. I paruje. Dobre uszczelnienie mogło by zaradzić
Offline